loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 172 1389/10/14 نظرات (4)

 پس از مسائل و مشکلات به وجود آمده در داوری فوتبال و به دنبال شدت گرفتن انتقادات صورت گرفته از وضعیت داوری به ویژه در لیگ برتر، سرانجام امروز مسعود عنایت از ریاست کمیته داوران استعفا کرد.

پس از مسائل و مشکلات به وجود آمده در داوری فوتبال و به دنبال شدت گرفتن انتقادات صورت گرفته از وضعیت داوری به ویژه در لیگ برتر، سرانجام امروز مسعود عنایت از ریاست کمیته داوران استعفا کرد.

استعفای عنایت مورد موافقت مسوولان فدراسیون فوتبال قرار گرفته است. مسوولان فدراسیون فوتبال برای کنار گذاشتن عنایت تصمیم نهایی خود را گرفته بودند و استعفای امروز عنایت به نوعی جلوگیری از برکناری او بوده است.

به زودی سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال منصوب خواهد شد.

یکشنبه علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگاران از حسین عسگری پیشکسوت داوری به عنوان یکی از کاندیداهای این سمت نام برده بود.

حسین صفری بازدید : 351 1389/10/14 نظرات (0)

کاروان تیم ملی با پشت سر گذاشتن 3 بازی شامل 2 پیروزی و یک تساوی از اردوی 10 روزه خود از قطر به ایران بازگشت تا ملی پوشان پس از استراحت 3 روزه و دیدار با خانواده ، صبح 5 شنبه مجددا عازم قطر شده و آماده شرکت در رقابت های جام ملت های آسیا شوند.

عرض یابی شما از برگزاری اردوی 10 روزه تیم ملی در کشور قطر چیست؟

به هر حال لازم بود تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا یک اردوی چند روزه داشته باشد . ما با بازیکنانی که قرار است در جام ملت ها حضور داشته باشند در کشور میزبان مسابقات ، اردو زدیم و 3 بازی تدارکاتی را انجام دادیم .بازی اول برابر قطر بود که خود به عنوان میزبان مسابقات ، تدارکات بالایی را جهت موفقیت در مسابقات داشته و جالب است بدانید که از 5 بازیکن خارجی در ترکیب اصلی خود بهره می برد .

 به نظر من تیم ملی برابر قطر بازی خوبی انجام نداد که دلیلش خستگی بازیکنان بود. ما در لیگ برتر هر 4 روز یک بازی انجام می دادیم و فشار مسابقات خستگی خود را در بازی با قطر نشان داد. به هر حال توانستیم آن مسابقه را بدون شکست پشت سر بگذاریم و بازی دوم هم برابر تیمی ساده بود.پیروزی پر گل این بازی در روزهایی که تیم تمرینات پر فشاری را انجام داده بود بار روانی خوبی داشت.

 

آنگولا چطور ؟ با تیمی که در جام جهانی مقابل ما بازی کرد چقدر تفاوت داشت ؟

البته من مقابل آنگولا بازی نکرده بودم اما به نظرم این تیم از نظر فیزیکی تیمی خوب بود که برای ضد حملات برنامه داشت.تیم ملی به خوبی آنگولا را کنترل کرد و موقعیت های مناسبی روی این تیم پیاده کرد آنها نیز روی ضد حملات صاحب چند موقعیت شدند . به هر حال برای 3 روز به تهران برگشتیم و تمرینات تعطیل شد تا بچه ها به استراحت بپردازند.

 

در این مقطع، تعطیلی 3 روزه تمرینات ضرورتی داشت؟

با توجه به فشار مسابقات لیگ و انجام 3 بازی دوستانه ظرف 10 روز، نیاز به این استراحت 3 روزه برای ملی پوشان بسیار ضروری به نظر می رسید .

 

افکار عمومی و اهالی فوتبال شانس زیادی را برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا قائل نیستند . به نظر شما تیم ما با این شرایط خود را مدعی قهرمانی جام ملت های آسیا می داند ؟

تیم ملی از حدود 35 سال قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها نشده است و برای این دوره همه واقف هستیم که تیم ملی با قرعه بسیار سختی مواجه شده است . ما در صورت صعود از گروه خود باید با استرالیا یا کره جنوبی روبرو شویم . در گروه ما نیز سه تیم سرسخت قرار دارند . کره شمالی به تازگی از جام جهانی بازگشته و به مراتب با تجربه تر از گذشته است . عراق قهرمان دوره قبل جام ملت هاست و در این جام نیز یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود. تیم ملی امارات نیز در 3 سال گذشته متفاوت تر از تمام سال های قبل خود بوده و همه اذعان داریم به تیمی قدرتمند تبدیل شده است ولی به نظر من اگر ما سودای قهرمانی داریم باید هر حریفی که مقابلمان قرار می گیرد را شکست دهیم . تیمی که مستحق قهرمانی است در واقع از تمام تیم ها قویتر است و هر حریفی را شکست می دهد . آنچه که در فوتبال ایران دیده ایم مصداق ضرب المثل " یا رومی روم ، یا زنگی زنگ " است. حال باید دید سرنوشت ما در این جام چیست ؟ به شخصه با امیدواری زیادی به آینده نگاه می کنم و تصور موفقیت تیم ملی در جام ملت ها را در ذهن پرورش می دهم.

 

بازی اول ما برابر عراق نقش بسیار مهمی در سرنوشت ما، حداقل برای صعود از گروه ایفا می کند .

بله پیروزی برابر عراق که خود مدعی و مدافع عنوان قهرمانی است به لحاظ روانی تاثیر بسیار مهمی در مسابقات بعدی، چه برای خود ما و چه حریفان خواهد داشت. برای این مسابقه برنامه های زیادی داریم و امیدواریم کارمان را در جام ملت ها با پیروزی آغاز کنیم به خصوص اینکه تمام بازیکنان ایرانی برای بازی با تیم عراق انگیزه های خاص دارند .خوشبختانه در آخرین بازی ما نیز برابر عراق با پیروزی میدان را ترک کرده بودیم .

 

شایعه اختلاف میان برخی بازیکنان با مربیان تیم ملی تا چه حد صحت دارد ؟

بازیکنان با تجربه تیم ملی که همگی حرفه ای هستند و تمام شرایط و فاصله مربی و بازیکن را درک می کنند. موفقیت تیم ملی در جام ملت ها از هر لحاظ به نفع تک تک ماست و مسلما هیچ کس به دنبال خدشه دار کردن آبرو و اعتبار خود نیست . حال اینکه چه کسانی با چه اهدافی آنهم در این روزهای حساس شایعات را می سازند برای خود ما هم سوال است. تیم ملی جو بسیار خوبی دارد و ما با اتکا به همین دوستی و یکدلی امیدوار به کسب موفقیت هستیم .

 

به عنوان یک بازیکن جای چه کسانی را در تیم ملی خالی می بینی ؟

هر کسی تفکرات و سلایق خاص خود را دارد من به عنوان یک بازیکن در خدمت تیم ملی هستم و از هر نظر به خود اجازه نمی دهم پیرامون مسائلی که در حیطه وظایف من نیست اظهار نظر بکنم.

 

چشم بسیاری از اهالی فوتبال به دست های سید مهدی رحمتی و درخشش اوست . خودت بهتر از هر کسی از شرایط جسمانی و روحی خود با خبر هستی در مورد آمادگیت چه توضیحی داری ؟

در 9 بازی گذشته که برای تیم ملی انجام دادم 5 گل خوردم که 3 گل مقابل برزیل و 2 گل برابر کویت بوده است . ضمن آنکه در همان بازی برزیل که 3 گل خوردم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم. در واقع این کارنامه نشان می دهد در 7 بازی از 9 بازی، البته با کمک سایر بازیکنان توانستم دروازه ام را بسته نگه دارم. این کارنامه خود بیانگر آمادگی جسمانیم است و از نظر روحی نیز در بهترین شرایط قرار دارم . امیدوارم در جام ملت ها نیز بتوانم بازیکنی شایسته برای تیم ملی کشورم باشم.

 

حرف آخر

چیزی جز دعای خیر مردم و حمایت اهالی فوتبال از تیم ملی را خواستار نیستم.

حسین صفری بازدید : 127 1389/10/14 نظرات (0)

شاهین بوشهر اولین تیمی بود که در لیگ برتر امسال از لحاظ مالی به شدت تحت فشار قرار گرفت و بازیکنان این تیم بارها نسبت به این شرایط اعتراض کردند.

قرار بود تمرینات شاهین از ساعت 15 امروز(سه‌شنبه) آغاز شود ولی شاهینی‌ها به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفتند تمرین نکنند و این موضوع را به اطلاع سرمربی تیم هم رساندند. حمید استیلی هم قرار بود به بوشهر برود ولی وقتی با این وضعیت مواجه شد تصمیم گرفت فعلا در تهران بماند.

استیلی در خصوص این موضوع می‌گوید:« مشکلات مالی تیم ما متأسفانه همچنان ادامه دارد و چک‌هایی که در اختیار بازیکنان قرار گرفته شده هنوز نقد نشده است. همین موضوع باعث شد تا بچه‌ها فعلا تصمیمی برای حضور در ادامه تمرینات نداشته باشند.»

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا شما الان در بوشهر هستید می‌گوید:« قرار بود از امروز استارت بزنیم ولی متوجه شدم که بازیکنان نمی‌خواهند سر تمرین حاضر شوند. آنها این موضوع را به من گفتند و من هم تصمیم گرفتم به بوشهر نروم. فعلا باید صبر کرد و دید که تا فردا چه اتفاقاتی خواهد افتاد.»

سرمربی شاهین در پاسخ به این سوال که اگر تا فردا هم مشکل مالی بازیکنان حل نشود، چه تصمیمی خواهید گرفت می‌گوید:« واقعا نمی‌دانم چه بگویم. بازیکنان شاهین تا به امروز فقط به خاطر من، آقای مهاجرانی و طرفداران شاهین صبر کردند ولی صبر و تحمل آنها هم حدی دارد. متأسفانه حق و حقوق آنها پرداخت نشده و کاری هم از دست من ساخته نیست. حتی پول من هم داده نشده ولی زیاد به این موضوع فکر نمی‌کنم و حق و حقوق بازیکنان از همه چیز مهمتر است.»

استیلی در پایان حرف‌هایش می‌گوید:« شاهین بوشهر فوتبال بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد و خوشبختانه تیم ما روند رو به رشدی داشت. ما فقط به دلیل مشکلات مالی ضربه می‌خوریم و امیدوارم مسئولان هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کنند. آقای صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر هم تلاش زیادی می‌کند و اگر او نبود این تیم نابود می‌شد.»

حسین صفری بازدید : 244 1389/10/14 نظرات (0)

این قسمت:

علیرضا حقیقی (۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۷ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون دروازه‌بان باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال ایران است.

علیرضا حقیقی زمانی که ۱۷ سال داشت در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۸۵ قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد. او اولین بازی خود را در برابر سایپا وقتی که فرشید کریمی از بازی اخراج شد انجام داد و توانست ضربه پنالتی علی دایی را دفع کند.

در فصل بعد به دلیل وجود دروازه بانان ملی پوشی مانند حسن رودباریان مرد شماره یک تیم ملی ایران و مهدی واعظی، حقیقی تبدیل به یک نمکت نشین و سکو نشین شد و اغلب جایی در لیست ۱۸ نفره تیم نداشت تا اینکه در فصل ۸۷-۸۸ با مصدومیت میثاق معمارزاده در ابتدای فصل و مصدومیت و ناراضی بود مسدولین فنی از مهدی واعظی توانست در اکثر بازیهای پرسپولیس به عنوان مرد شماره یک بازی انتخاب شود و درون دروازه قرار گیرد.

افتخارات

 

 

یکی از شایعه های بزرگ علیرضا حقیقی که همه جا پـــخش شد:

 

 

الناز شاکردوست+علیرضا حقیقی=  ازدواج

 

این بازیگر زن سینما به کلی آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب کرد. او در این باره به خبرآنلاین گفت:« من فقط یک بار ایشان را در سینما دیدم.  خبر  ازدواج ما کذب محض است. حتی بعد از انتشار این خبر ، پدرم با من تماس گرفت و گفت تو بی اجازه ما ازدواج کرده ای؟ . من می خواهم برای انتشار این خبر شکایت کنم. »
شاکردوست درحالی اساسا آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب می کند که که در روز 11 بهمن گذشته ، خبرگزاری رسمی ایسنا در اخبار خود از جشنواره فیلم فجر ، از حضور شاکردوست و همسرش در جشنواره فیلم فجر برای تماشای فیلم فاصله خبر داده بود. در آن خبر از علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس به عنوان همسر شاکردوست نام برده شده بود. خبری که روز بعد در روزنامه های سیاسی کشور منتشر شد و در همه یک ماه گذشته ، هیچ یک از طرفین ، این خبر را تکذیب نکردند.
او اما درباره اتفاقات روز نمایش فیلم فاصله می گوید:« ایشان به تماشای فیلم من آمده بودند. تا قبل از این آقای حقیقی را ندیده بودم اما آنجا که داشتم با مردم عکس یادگاری می گرفتم ، ایشان به سمت من آمد و از بازی ام در فیلم تشکر کرد. از فردای آن روز شایعات شروع شد و در چند هفته ، روزنامه ها مرا شوهر دادند درحالی که ازدواج نکرده ام .»
شاکردوست در این باره که چرا همان زمان به این خبر عکس العمل نشان نداده است ، گفت:« من آن موقع مسافرت بودم . برای همین از این خبر مطلع نشدم. برای همین هم بود که آن زمان به این خبر واکنش نشان ندادم.» اگرچه در همه یک ماه گذشته هم این ستاره سینمایی واکنشی به توالی انتشار این شایعه در نشریات مختلف نداشته است.
این بازیگر سرشناس درباره این شایعه که در یکی از اردوهای پرسپولیس به دنبال حقیقی رفته است و اینکه بسیاری از نزدیکان به پرسپولیس  این دو را با یکدیگر دیده اند هم گفت:« من فقط همان یک بار ایشان را دیدم.»
او درحالی که می خندید ادامه داد:« من به دنبال آقای حقیقی رفته ام؟ این حرف را چه کسی زده است؟ »
شاکردوست اصرار داشت تا نام این افراد فوتبالی که خبر رویت این دو را در اردوی تیم رسانه ای کرده بودند بداند ، اما خبرنگار ما به او گفت:« شما که اساسا اصرار دارید فوتبالی ها را نمی شناسید پس چه دلیلی دارد تا ما به شما اسم بگوییم ؟ »
این سوال سبب شد تا شاکردوست با کمی مکث ، دوباره تاکید کند حقیقی را نمی شناسد و از ادامه سوال خود منصرف شود.

حالا بریم سراغ عکس ها:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسنامه
نام کامل علیرضا حقیقی
زادروز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۷ (سن: ۲۲ سال)
زادگاه    تهران, ایران
قد ۱۹۰ سانتی متر
پُست بازی دروازه‌بان
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی پرسپولیس
شماره پیراهن ۱
باشگاه‌های پایه
۱۳۷۹-۱۳۸۴ پرسپولیس
باشگاه‌های حرفه‌ای1
سال‌های باشگاه بازی (گل)*
۱۳۸۴-تاكنون پرسپولیس ۵۳ (۰)  

حسین صفری بازدید : 151 1389/10/14 نظرات (0)

تيم فوتبال راه‌آهن عصر روز جمعه 17 دي‌ماه به منظور برپايي اردويي 8 روزه عازم امارات خواهد شد.

دور جديد تمرينات تيم راه‌آهن بر اساس برنامه‌ريزي کادر فني از چهارشنبه هشتم دي ماه آغاز شد و شاگردان مهدي تارتار طبق برنامه از پيش تعيين شده روزي دو نوبت در ورزشگاه راه‌آهن (اکباتان) تمرين کرده و ضمن استقرار در کمپ اختصاصي باشگاه، از امکاناتي مثل سالن بدنسازي، سونا، استخر و ... استفاده کردند و قرار است عصر روز چهارشنبه نيز در يک ديدار تدارکاتي به ميدان بروند.
اعضاي تيم راه‌آهن جمعه 17 دي عازم امارات خواهند شد و طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، عصر روز بيستم دي به مصاف يک تيم آماتور رفته و روز 23 دي ماه مقابل يک تيم ليگ برتري امارات بازي خواهند کرد.
مهدي تارتار در اردوي 8 روزه امارات 7 جلسه تمرين در زمين چمن، دو بازي دوستانه، دو جلسه تمرين بدنسازي و دو نوبت استفاده از استخر و سونا در برنامه‌هاي خود گنجانده است.
تيم راه‌آهن در اين اردو فقط ابوذر رحيمي را به خاطر حضور در اردوي تيم ملي بزرگسالان در اختيار نخواهد داشت.

حسین صفری بازدید : 158 1389/10/14 نظرات (0)

کادرفني استقلال برنامه تمريني اين تيم در اردوي ترکيه را اعلام کرد.

  برنامه تمرينات تيم استقلال در اردوي آنتاليا از سوي کادرفني به شرح زير اعلام شد:

پنجشنبه 16/10/89 ساعت 4:30 روز پنجشنبه پرواز به سمت آنتاليا، تمرين عصر تمرين هوازي ساعت 17

جمعه 17/10/89 تمرين هوازي ساعت 11 تمرين عصر کار با توپ ساعت 17

شنبه 18/10/89 وزنه سالن ساعت 11 تمرين عصر کارهاي تاکتيکي ساعت 17

يکشنبه 19/10/89 تمرين هوازي با توپ ساعت 11 تمرين عصر سرعتي با توپ و پرس ساعت 17

دوشنبه 20/10/89 وزنه سالن ساعت 11 تمرين عصر تاکتيک و ارسال ساعت 17

سه‌شنبه 21/10/89 تمرين هوازي ساعت 11 تمرين عصر تاکتيک و شوت‌زني ساعت 17

چهارشنبه 22/10/89 تمرين صبح تعطيل عصر بازي تدارکاتي

پنجشنبه 23/10/89 وزنه سالن ساعت 11 تمرين عصر ريکاوري ساعت 17

جمعه 24/10/89 تمرين هوازي ساعت 11 تمرين عصر تعطيل

شنبه 25/10/89 وزنه سالن ساعت 11 تمرين عصر تاکتيک و پرس ساعت 17

يکشنبه 26/10/89 تمرين صبح تعطيل عصر بازي تدارکاتي

استقلالي‌ها در اين مدت در هتل فيم ترکيه استقرار خواهند داشت و در مدت زمان اردو استخر و سونا هر روز آزاد است. همچنين ساعت ديدارهاي تدارکاتي استقلال در اين اردو هنوز اعلام نشده است. کاروان استقلال 26 دي ماه به تهران باز خواهد گشت.

حسین صفری بازدید : 158 1389/10/14 نظرات (0)

 مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل بی‌احترامی به داور با دو جلسه محرومیت از سوی کمیته انضباطی روبرو شد.

در دیدار دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان در تاریخ 2/10/89 تماشاگران هر دو تیم تخلفاتی را انجام دادند.

بر همین اساس به دلیل تخلفات تماشاگران تیم های فوق ،تیم سپاهان به 100 میلیون ریال و تیم فولاد خوزستان به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به دلیل تخلف کوروش بختیاری زاده، یکی از مربیان تیم فولاد خوزستان مبنی بر بی احترامی به داور و هول دادن داور چهارم، وی به مدت 2 جلسه از همراهی تیم مربوطه در مسابقات رسمی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در خصوص تخلفات مجید جلالی، نعیم سعداوی،حسین ابن قاسم و رضا نوروزی ،به افراد فوق تذکر داده شد و در خصوص ضرورت پرهیز از اعتراض و دخالت در امر داوری به اعضا هشدار داده می شود.

در مورد تخلف رضائیان، قائم مقام باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر فحاشی و اهانت به داور،وی با توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* دیدار دو تیم پیکان قزوین و پاس همدان از سری رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در تاریخ 2/10/89 به میزبانی قزوین در حالی به پایان رسید که تیم پاس همدان در هنگام ورود به زمین مسابقه ،3 دقیقه تاخیر داشت. بر همین اساس باشگاه فوق به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین صفری بازدید : 143 1389/10/14 نظرات (0)

مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: افشین قطبی به ایران نمی‌آید. او در قطر استراحت می‌کند تا در بعد از بازگشت بازیکنان تیم را تمرین می دهد.

 

خسرو والی زاده،مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت که افشین قطبی در قطر مانده تا بعد از بازگشت تیم ملی به این کشور،تیم را تمرین بدهد. والی زاده در این باره گفت:«افشین قطبی به ایران نمی‌آید. او در قطر استراحت می‌کند تا در بعد از بازگشت بازیکنان تیم را تمرین می دهد.»

 او همچنین گفت که تیم ملی هیچ تمرینی در ایران ندارد:«بازیکنان در ایران تمرین نمی‌کنند.آنها برای ریکاوری و خداحافظی با خانواده‌هایشان به ایران می‌آیند.تیم ملی روز شانزدهم به قطر می‌رود و در آنجا تا آغاز جام ملت‌ها تمریناتشان را پیگیری می کنند.»

ایران در اولین بازی جام ملتهای آسیا روز 21 دی ماه با عراق روبرو می شود. کره شمالی و امارات متحده عربی حریفان ایران در بازیهای 25 و 29 دی ماه هستند.

حسین صفری بازدید : 195 1389/10/14 نظرات (0)

 در دیدارهایی که جواد خیابانی گزارش آنها را برعهده دارد پیدا کردن جملات اینچنینی کار چندان سختی نیست.

جواد خیابانی گزارشگر باتجربه فوتبال عصر روز یکشنبه گزارش دیدار حساس چلسی و استون ویلا را برعهده داشت که مطابق معمول جملات عجیبی را به زبان می آورد. او در حین گزارش این بازی و زمانی که چلسی قصد داشت یک حمله خطرناک را روی دروازه حریف ترتیب دهد جمله عجیبی را به زبان آورد و گفت:« حالا یک فرصت تلخ برای چلسی!»

بعید به نظر می رسد آنهایی که این دیدار را تماشا کردند تا چند ماه دیگر هم بفهمند که منظور خیابانی از یک فرصت تلخ چه بود؟

حسین صفری بازدید : 137 1389/10/13 نظرات (0)

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: شرايط فوتبال طوري شده که همه مقابل هم قرار گرفته‌ايم و اين جاي پيشرفت را مي‌گيرد.

وحيد طالب لو پيش از آغاز تمرين امروز استقلال درباره حضور چهار سال قبل او در بازي تيم ملي ايران و کره جنوبي در جام ملت هاي آسيا و کشيده شدن اين بازي به ضربات پنالتي اظهار داشت: من فکر مي کنم اگر در اين مسابقه کمي خوش شانس بوديم مي توانستيم برنده اين بازي باشيم. ما اين ديدار را بايد در جريان مسابقه مي برديم اما کار به ضربات پنالتي کشيده شد.
 وي افزود: در آن شرايط امير قلعه نويي تصميم گرفت که من براي مهار پنالتي ها درون دروازه قرار گيرم. جو سنگيني بر بازي حاکم بود. به هر حال يکي از معتبرترين مسابقات آسيايي بود و همه تيم ها مي خواستند بهترين نتيجه را بگيرند.
 دروازه بان استقلال ادامه داد: در اين بازي کم شانس بوديم. ما يک ضربه پنالتي را از دست داده بوديم و اين موضوع به لحاظ رواني تاثيرگذار بود. من يک ضربه را مهار کردم اما نتوانستيم موفق شويم. به دليل از دست دادن يک ضربه کار من سنگين تر شده بود.
 طالب لو در ادامه در مورد اعتراض هاي اخير به داوري ها گفت: متاسفانه اکنون شرايطي در فوتبال حاکم شده که همه مقابل هم قرار گرفته ايم. تا اين شرايط باشد انرژي هاي مثبت را خنثي مي کنيم. همه بايد کنار هم و مکمل هم باشيم تا پيشرفت کنيم.

حسین صفری بازدید : 111 1389/10/13 نظرات (0)

باشگاه استيل آذين قصد دارد از باشگاه الاهلي امارات به دليل استفاده غير قانوني از بازيکن اين تيم به فيفا شکايت کند.

 

 مسئولان باشگاه استيل آذين با ارسال نامه‌اي به باشگاه الاهلي امارات خواستار توضيح اين باشگاه در مورد استفاده غير قانوني و بدون مجوز از علي کريمي در ديدار دوستانه اين تيم با آث ميلان ايتاليا هستند.
 اين ديدار شب گذشته در امارات برگزار شد و باشگاه استيل آذين اعلام کرده در صورتيکه اين باشگاه توضيحي منطقي در اين زمينه نداشته باشد، از باشگاه الاهلي امارات به دليل استفاده بدون مجوز از علي کريمي شکايت خواهد کرد.
 اين در حالي است که سايت باشگاه استيل آذين در خبري مدعي شده بود علي کريمي با اجازه علي پروين رئيس سازمان فوتبال باشگاه و پس از جلسه با حسين هدايتي مالک استيل آذين راهي امارات شده است خبري که اکنون از روي سايت باشگاه حذف شده است. حتي امروز از درخشش علي کريمي برابر آث ميلان بر روي سايت باشگاه اخباري منتشر نشده است.

حسین صفری بازدید : 98 1389/10/13 نظرات (0)

بر اساس تازه‌ترین آمار ارائه شده از سوی فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال، سرمربی رئال مادرید اولین و سرمربی ذوب‌آهن شانزدهمین مربی برتر سال 2010 میلادی در سطح باشگاهی شناخته شدند.

 

نکته جالب در این رده بندی اعلام شده، فاصله فاحش میان رتبه اول یعنی مورینیو و جوزپه گواردیولا (رتبه دوم) است. نزدیک به صد امتیاز بین این دو مربی که حداقل در سطح اروپایی و لالیگا فاصله زیاد با برعکسی نسبت به این رده بندی دارند، به چشم می خورد. این دو در لالیگا نیز طی نظرسنجی‌های مختلف رتبه‌های اول دوم را مدام بین خود جابجا می‌کنند. فان‌خال در رتبه سوم ایستاده و پس از او نوبت به کیکه سانچس فلورس می‌رسد.

منصور ابراهیم‌زاده سرمربی موفق ذوب آهن اصفهان نیز در این رده بندی زیر تیغ کارشناسی قرار گرفته و رتبه شانزدهم را به خود اختصاص داده است.

فهرست اعلام شده برترین مربیان باشگاهی جهان به شرح زیر است:

 

1ـ خوزه مورینیو

 

2ـ پپ گوآردیولا

 

3ـ لوئیس فان‌خال

 

4ـ کیکه سانچس فلورس

5ـ کارلو آنچلوتی

6ـ سر آلکس فرگوسن

7ـ آرسن ونگر

8ـ سلسو خوارس

9ـ روی هاجسون

10ـ لامینه ان‌دایه

حسین صفری بازدید : 104 1389/10/13 نظرات (0)

علاقه مندان به برنامه نود امشب منتظر پخش این برنامه نباشند چراکه با بسته شدن پرونده هفته بیستم فردوسی پور و عواملش به تعطیلات رفته اند.

هفته گذشته برنامه نود به رویدادها و اتفاقات حاشیه ای هفته بیستم لیگ برتر و تغییرات و تحولات تیم ملی امید پرداخت البته یک نیم نگاهی به حضور تیم ملی در جام ملتهای آسیا نیز داشت.

علاقمندان به فوتبال می دانند که از 17 دی تا 9 بهمن ماه ماراتن جام ملتهای آسیا در قطر برگزار می شود و تیم ملی بزرگسالان ایران نیز در این رقابتها حضور دارند و به همین دلیل بازیهای لیگ برتر به مدت 40 روز تعطیل شد تا همه فکر و ذکر فدراسیون بر روی جام ملتها متمرکز شود البته گفته می شد برنامه نود در جام ملتها ویژه برنامه خواهد داشت امّا مثل اینکه مورد موافقت صدا و سیما قرار نگرفته به همین دلیل تا پس از بازیهای جام ملتهای آسیا و آغاز لیگ برتر این برنامه به روی آنتن شبکه 3 نخواهد رفت.

حسین صفری بازدید : 99 1389/10/13 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی ایران پس از پایان بازی از بازی خوب مردانش ابراز رضایت کرد و گفت: در بازی برابر آنگولا بهتر از مسابقه با قطر بازی کردیم. خوشحالم که رفته رفته به آمادگی مورد نظر می‌رسیم.

 

افشین قطبی از پیروزی شاگردانش برابر آنگولا در آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی ایران پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا ابراز رضایت کرد.به گزارش شبکه ایران،تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی تدارکاتی‌اش پیش از شروع جام ملت‌های آسیا توانست آنگولا را با تک گل جواد نکونام در وقت‌های تلف شده بازی شکست دهد.

شاگردان افشین قطبی در این بازی نسبت به مسابقه‌های تدارکاتی دیگرش عملکرد بهتری را ارائه داد و در دفاع و حمله بهتر کار کرد. آنگولا در این مسابقه بازی فشرده‌ای داشت و فرصت‌هایی را هم به دست آورد، در نتیجه اشتباه بازیکنان ایران در ارسال پاس به هم تیمی‌هایشان بود.

سرمربی تیم ملی ایران پس از پایان بازی از بازی خوب مردانش ابراز رضایت کرد و گفت: در بازی برابر آنگولا بهتر از مسابقه با قطر بازی کردیم. خوشحالم که رفته رفته به آمادگی مورد نظر می‌رسیم.

قطبی همچنین گفت:‌ در 5 روز باقیمانده فرصت داریم تا با تمرین بیشتر به هماهنگی مورد نظر برای رقابت‌ها دست پیدا کنیم.

حسین صفری بازدید : 107 1389/10/13 نظرات (0)

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی تدارکاتی قبل از آغاز رسمی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2011 قطر، به مصاف تیم ملی آنگولا رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر حریف آفریقایی را شکست داد.

 

تیم ملی فوتبال ایران که اخرین اردوی آماده سازی اش برای حضور در پانزدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا را در قطر برپا کرده است، امشب در ورزشگاه السد و بدون حضور تماشاگران به مصاف تیم ملی فوتبال آنگولا رفت و برابر این تیم به برتری یک بر صفر دست یافت.

در این دیدار که شاگردان افشین قطبی عملکرد بهتری نسبت به دیدار برابر قطر داشتند و از حریف آفریقایی خود نیز بهتر بازی کردند، جواد نکونام در دقیقه 90+2 تنها گل تیم ایران را به ثمر رساند.

افشین قطبی که باید اولین بازی خود را مقابل تیم ملی آماده عراق انجام دهد در این بازی هم با انجام 6 تعویض بیشتر بازیکنان خود را تست زد تا ببیند از کدام بازیکنان می‌تواند بیشتر استفاده کند. او حتی در دقیقه 79 از آرش افشین هم استفاده کرد تا بازیکن 21 ساله فولاد در این مسابقه اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

شاگردان افشین قطبی پس از برگزاری این بازی که آخرین دیدار تدارکاتی قبل از حضور در جام ملتهای آسیاست به ایران بازخواهند گشت و پس از سه روز استراحت روز 16 دیماه به قطر بازخواهند گشت.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با آنگولا: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، احسان حاجی‌صفی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان‌(46- ایمان مبعلی)، پژمان نوری (46- محمد نوری)، مسعود شجاعی (78- آرش افشین)، غلامرضا رضایی (46 - محمدرضا خلعتبری) و کریم انصاری‌فرد (46 - محمد غلامی).

حسین صفری بازدید : 139 1389/10/12 نظرات (0)

تيم فوتبال سايپا در تعطيلات ليگ برتر، به منظور آماده سازي هرچه بيشتر يک دوره اردوي آماده سازي را از 24 دي ماه در جزيره کيش برگزار مي‌کند.

به نقل از روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا، طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته، نارنجي پوشان سايپا به منظور تمرين و آماده سازي هرچه بيشتر از 24 دي به مدت يک هفته در جزيره کيش اردو مي زنند و طي اين مدت تمرينات منسجم را در برنامه خواهند داشت.


 اين گزارش حاکي است، شاگردان محمد مايلي کهن در هتل داريوش جزيره کيش اقامت خواهند داشت و تمرينات خود را در مجموعه ورزشي المپيک کيش پيگيري خواهند کرد.

حسین صفری بازدید : 102 1389/10/12 نظرات (2)

پرسپولیس در تورنمنت شش جانبه دوبی فرصت دارد تا با حضور مقابل تیم های شرق اروپا بر تجارب بین المللی اش برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیافزاید.

تیم پرسپولیس تهران در فاصله تعطیلات لیگ برتر در دو تورنمنت خارجی شرکت می کند. سرخپوشان ابتدا در تورنمنت چهارجانبه آنتالیا حضور می یابند و سپس در تورنمنت شش جانبه دوبی شرکت خواهند کرد. در این تورنمنت که اواخر ماه ژانویه قرار است برگزار شود، 6 تیم حضور خواهند داشت که در 2 گروه 3 تیمی تقسیم می شوند و تیم های برنده هر گروه بازی فینال را برگزار می کنند. تاریخ مسابقات هنوز بطور دقیق مشخص نشده است، اما بازی فینال روز 26 ژانویه برگزار خواهد شد.

حضور 5 تیم در این تورنمنت قطعی شده است که پرسپولیس تهران، زنیت روسیه، شاختار دونتسک اوکراین، زیلینا اسلوونی و الهلال عربستان تیم های حاضر در این تورنمنت خواهند بود. تیم ششم نیز از بین الزمالک مصر و اسپارتاپراگ انتخاب می شود.

حسین صفری بازدید : 126 1389/10/12 نظرات (1)

مسئولان فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با آندریاس برمه مربی آلمانی هستند که سابقه بازی در تیم ملی آلمان را دارد که در فینال جام جهانی 1990 توانست از روی نقطه پنالتی تک گل تیم ملی آلمان را به ثمر رسانده تا این تیم قهرمان جهان شود.

 دو تن از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در حال مذاکره با برمه هستند تا با این مربی قرارداد امضاء کنند. ظاهرا طرفین به توافقاتی هم دست یافته اند و این احتمال وجود دارد که برمه به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شده و بعد از جام ملت های آسیا هدایت تیم ملی ایران را برعهده بگیرد.

 

به نظر شما با آمدن سرمربی خارجی به جای تیم ملی ایران پیشرفت میکنه؟

حسین صفری بازدید : 114 1389/10/12 نظرات (0)

در هفته بیستم لیگ برتر 5 گل توسط بازیکنان خارجی به ثمر رسید و زالترون(مس) و فریرا(نفت تهران) بازیکنان برزیلی برای اولین بار در این فصل گلزنی کردند.

 ابراهیم توره سنگالی با دو گلی که به فولاد زد خود را به ادینهوی برزیلی در صدر جدول نزدیک کرد. اشپیتم آرفی نیز در این هفته به جمع 4 گله ها پیوست. در 20 هفته گذشته لیگ برتر 63 گل توسط بازیکنان خارجی به ثمر رسیده و 21 بازیکن نیز موفق به گلزنی شده اند.

14 گل: ادینهو لوسیانو(مس کرمان)

۹ گل:ابراهیم توره (سپاهان)

۴گل: اشپیتم آرفی(پرسپولیس) میلوراد یانوش(سپاهان اصفهان) ایگور کاسترو ( ذوب آهن اصفهان) باکاری دیاکیته( فولاد خوزستان) جاسم کرار(تراکتورسازی)

3 گل: رودریگو لوپز ( راه آهن تهران) کارلوس ادواردو(شهرداری تبریز)

2 گل: خوزه نارسیسو(نفت تهران) اکمل هولماتوف(پاس همدان)

یک گل: لئوناردو پیمنتا (تراکتورسازی) محمود آمنه،ریکاردو دی سوزا( راه آهن تهران) ژوسیلی فریرا، خلدون ابراهیم(نفت تهران) فابیو جانواریو( سپاهان اصفهان) لئون پاچاجیان( نفت آبادان) آرتور یادگاریان( پاس همدان) تیاگو فراگا (پرسپولیس تهران) پائولو زالترون(مس کرمان)

حسین صفری بازدید : 13734 1389/10/12 نظرات (3)

لیگ برتر ایران(۹۰-۸۹):

ردیف نام تیم تعداد بازی برد باخت مساوی زده خورده تفاضل امتیاز
1 ذوب آهن اصفهان 20 12 2 6 28 14 14 42
2 سپاهان اصفهان 18 9 2 7 33 17 16 34
3 مس كرمان 20 9 4 7 28 18 10 34
4 تراکتور سازی تبریز 20 9 4 7 23 14 9 34
5 استقلال تهران 20 9 4 7 30 26 4 34
6 پرسپولیس 20 9 8 3 25 27 -2 30
7 صنعت نفت آبادان 19 9 9 1 23 21 2 28
8 فولاد خوزستان 20 6 6 8 35 23 12 26
9 صبا باطری قم 19 6 6 7 24 21 3 25
10 راه‌آهن ري 20 7 9 4 21 25 -4 25
11 ملوان انزلي 20 5 7 8 16 22 -6 23
12 شاهین بوشهر 20 5 8 7 20 22 -2 22
13 پيكان قزوين 20 6 11 3 24 33 -9 21
14 سايپا كرج 20 5 10 5 27 33 -6 20
15 نفت تهران 20 3 6 11 17 23 -6 20
16 پاس همدان 20 4 8 8 18 26 -8 20
17 شهرداری تبریز 20 4 8 8 26 36 -10 20
18 استیل آذین 20 4 9 7 18 35 -17 19

 

برای دیدن دیگر جدول ها به ادامه مطلب بروید:

حسین صفری بازدید : 94 1389/10/12 نظرات (0)

محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان در تعطیلات لیگ برتر راهی کشور آلمان شد. او که قبلا زانویش را در آلمان جراحی کرده است هر وقت فرصت پیدا کند به این کشور می‌رود تا چند پزشک متخصص زانویش را معاینه کنند.

نویدکیا مدتی پیش از ناحیه لگن هم دچار مصدومیت شده بود و برای درمان مصدومیتش به آلمان رفت. او از تعطیلی تمرینات سپاهان استفاده کرد و دوباره راهی سرزمین ژرمن‌ها شد تا زانویش را به چند پزشک متخصص نشان دهد. سپاهانی‌ها در انتظار بازگشت کاپیتان خود هستند و این در حالی است که تمرینات این تیم از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود.

حسین صفری بازدید : 88 1389/10/12 نظرات (0)

سیدصالحی گفت: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و مشکلی برای بازی کردن ندارم. من در این مدت سختی‌های زیادی کشیده‌ام ولی خدا را شکر می‌کنم و همه چیز را به حساب حکمت می‌گذارم

.

 

مهدی سیدصالحی مهاجم بلندقامت استقلال در تمرین روز جمعه غایب بود و گویا قرار است بازیکنانی که غیبت آنها غیرموجه بوده است توسط باشگاه جریمه شوند. سیدصالحی در خصوص این موضوع می‌گوید:« من قبل از غیبتم با آقای پورحیدری تماس گرفتم و این موضوع را به او اطلاع دادم و عدم حضورم در تمرینات موجه بود.»

او ادامه می‌دهد:«‌ در تعطیلی تمرینات من به کلینیک باشگاه می‌رفتم و کار با وزنه انجام می‌دادم، در ضمن بعدازظهرها هم کار با توپ می‌کردم. در تماسی که با آقای پورحیدری داشتم خواستم که جمعه استراحت کنم و این موضوع هماهنگ شده بود.»

سیدصالحی در مورد شرایط فعلی خودش خاطرنشان می‌کند:« خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و مشکلی برای بازی کردن ندارم. من در این مدت سختی‌های زیادی کشیده‌ام ولی خدا را شکر می‌کنم و همه چیز را به حساب حکمت می‌گذارم. امیدوارم برای استقلال بازیکن مثمرثمری باشم.»

سیدصالحی در مورد این موضوع که فقط یک بازیکن از استقلال در تیم ملی حضور دارد تأکید می‌کند:« تیم ما جزو بالانشین‌های جدول است ولی این مسائل به تصمیم سرمربی تیم ملی برمی‌گردد و او در انتخاب بازیکنان اختیار تام دارد.»

حسین صفری بازدید : 95 1389/10/12 نظرات (0)

بازیکن سابق مس و استقلال تهران که به تازگی خبر پیوستن او به پاس همدان منتشر شده در این خصوص گفت: من احساس می کنم که می توانم به این تیم کمک کنم. یاوری استاد من است و با شناختی که از من داشتند،‌ خواهان آمدن من شد.

بازیکن سابق مس کرمان و استقلال تهران که به تازگی خبر پیوستن او به پاس همدان منتشر شده در این خصوص گفت: من احساس می کنم که می توانم به این تیم کمک کنم. یاوری استاد من است و با شناختی که از من داشتند،‌ خواهان آمدن من شد.

علی سامره افزود: «من بازیکن آزاد هستم و در لیگ دهم در هیچ تیمی بازی نکردم دلیل خاصی هم برای آمدن به پاس همدان ندارم. مذاکره مسئولان تیم پاس با من جدی شد و من احساس می کنم که می توانم به این تیم کمک کنم. یاوری استاد من است و با شناختی که از من داشتند،‌ خواهان آمدن من شد.»

 وی در پایان در مورد تیم ملی ایران گفت:«من مثل همه مردم ایران آرزوی موفقیت تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا را دارم اصلاً در این بازی ها نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت زیرا همه تیم ها با آمادگی کامل به میدان می آیند.»

حسین صفری بازدید : 111 1389/10/12 نظرات (0)

 مهاجم ملی پوش تیم فوتبال استیل آذین گفت : باید دست پر به ایران برگردیم.

محمد غلامی اظهار داشت : خوشبختانه شرایط بسیار خوبی بر تیم ملی ایران حکمفرما است و ما به دنبال این هستیم تا انشاالله با دست پر به ایران برگردیم و بهترین نتیایج را بگیریم و بعد از سالها انتظار عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت های آسیا را برای کشورمان کسب کنیم.

وی افزود : تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و همه با یکدیگر یکدل شده ایم تا نتایج خوبی در حد نام و شأن ایران کسب کنیم اما در این راه دشوار نیاز به دعای میلیون ها ایرانی داریم که چشم انتظار نتایج ما هستند.

غلامی درباره شرایط خودش هم گفت : شرایطم بسیار عالی است و نمی خواهم این فرصت خوب را از دست بدهم. هدف اولم حضور در لیست نهایی تیم ملی در جام ملتهای آسیا بود و الان فقط به درخشش در این رقابت ها و کسب افتخار برای تیم ملی و کشورم می اندیشم.

حسین صفری بازدید : 97 1389/10/12 نظرات (0)

 

گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، علي نظري جويباري معاون اول باشگاه استقلال گفت: از هوار محمد شكايت كرده‌ايم و تا آخرين لحظه و با تمام قدرت پيگير حق باشگاه استقلال هستيم. اين بازيكن و مدير برنامه‌هايش پس از اينكه برگه شكايت را از نزديك رويت كنند خواهند فهميد باشگاه استقلال با هوار محمد شوخي ندارد. وي ادامه داد: متاسفانه پس از 15 سال مجدداً شاهد آن بوديم كه تنها يك بازيكن از پرافتخارترين تيم ايران در قاره آسيا در ليست نهايي تيم ملي حضور دارد. اين اتفاق زمان مربيگري آقاي مايلي‌كهن هم رخ داده بود. در هر صورت اين روزها زمان انتقاد نيست و با اينكه از اين انتخابات بسيار ناراحت هستيم ولي براي تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا آرزوي موفقيت مي‌كنيم و اميدواريم پس از سال‌ها ايران به مقام قهرماني جام ملت‌هاي آسيا دست يابد و مجدداً شور و نشاط فوتبالي، جامعه را فرا بگيرد. نظري در انتها گفت: به نيم فصل دوم بسيار خوشبين هستم. اردوي خوبي در آنتاليا در نظر گرفته شده است و با بازگشت مصدومين در نيم فصل دوم قطعا شرايط استقلال، نتايج و عملكرد بهتري از نيم فصل اول را خواهيم داشت.

حسین صفری بازدید : 94 1389/10/12 نظرات (0)

قهرماني پرسپوليس در جام حذفي فصل گذشته و کسب سهميه بازي هاي آسيايي و تمديد قرارداد علي دايي باعث شد سرمربي قرمزهاي پايتخت براساس تفکرات خود مشغول بستن تيمش شد.

 

بازیکن       تعداد بازی     دقایق بازی
1- مازيار زارع،   19 بازي   1706 دقيقه،

2- محمد نوري،    20 بازي  1662 دقيقه،

3- عليرضا محمد،    18 بازي    1583 دقيقه،

4- غلامرضا رضايي،    16 بازي   1434 دقيقه،

5- هادي نوروزي،    17 بازي  1386 دقيقه،

6- حميد علي عسگري،    15 بازي  1305 دقيقه

7- سپهر حيدري،    17 بازي    1277 دقيقه

8- عليرضا حقيقي،    14 بازي    1260 دقيقه،
9- عليرضا نورمحمدي،    15 بازي    1254 دقيقه،
10- اميرحسين فشنگچي،    17 بازي    1201 دقيقه،
11- شيث رضايي،    11 بازي    901 دقيقه،
12- حسين بادامکي،    11 بازي    618 دقيقه،
13- مهدي شيري،    11 بازي    593 دقيقه،
14- رحمان احمدي،    6 بازي    540 دقيقه،
15- تياگو،    10 بازي    521 دقيقه،
16- ابراهيم شکوري،    6 بازي    391 دقيقه،
17- مجتبي شيري،    8 بازي    379 دقيقه،
18- آرفي،    10 بازي    371 دقيقه،
19- جلال اکبري،    4 بازي    281 دقيقه،
20- کريم باقري،    8 بازي    260 دقيقه،
21- سعيد حلافي،    7 بازي    197 دقيقه
22- مجتبي زارع،    9 بازي    177 دقيقه،
23- محمد منصوري    4 بازي    147 دقيقه،
24- محمد پروين،    5 بازي    145 دقيقه،
25- سامان آقازماني    يک بازي    76 دقيقه،

 

علي عسگري پرکارت ترين بازيکن


20 بازيکن پرسپوليس، 48 مرتبه در 20 بازي اين تيم کارت زرد دريافت کرده اند که در ميان آنها حميد علي عسگري با 6 اخطار پرکارت ترين بازيکن بوده است. پس از او بادامکي 5، مازيار زارع، عليرضا محمد، سپهر حيدري 4؛ فشنگچي و مهدي شيري 3؛ نورمحمدي، مجتبي شيري، حلافي، نوروزي، غلامرضا رضايي، تياگو 2 و باقري، اکبري، حقيقي، شيث رضايي، شکوري، محمد نوري و محمد پروين هم يک اخطار گرفته اند.


3 بازيکن اخراجي


پرسپوليس تا پايان هفته بيستم 3 بازيکن خود را به دليل دريافت کارت قرمز از دست داد. ابتدا اميرحسين فشنگچي در دقيقه 64 بازي با شاهين پارس در هفته ششم، پس از او کريم باقري در دقيقه 7+90 بازي با شهرداري تبريز در هفته نهم و رضا نورمحمدي هم در دقيقه 53 بازي با مس کرمان در هفته پانزدهم از داوران کارت قرمز گرفته اند.

 

بهترين گلزن، بهترين پاسور


خط حمله اين فصل پرسپوليس تا اينجاي فصل عملکرد خوبي نداشت به طوري که بهترين گلزن آنها يعني محمد نوري که يک هافبک است 6 بار موفق به گلزني شده، در حالي که غلامرضا رضايي فقط 5 گل زده اما هادي نوروزي اگرچه کم گل زده اما با دادن 7 پاس گل به عنوان بهترين پاسور اين تيم خودش را معرفي کرده است.

حسین صفری بازدید : 115 1389/10/12 نظرات (0)

وحيد هاشميان روز چهارشنبه در اردوي ترکيه به جمع پرسپوليسي‌ها اضافه مي‌شود.

  وحيد هاشميان پس از پيوستنش به پرسپوليس با اجازه دايي براي رفع مشکلاتش و دريافت برگه تسويه حساب از باشگاه بوخوم به آلمان سفر کرد.
وي در گفت و گويي با علي دايي اعلام کرد که با رفع مشکلش روز چهارشنبه هفته جاري در اردوي ترکيه به جمع پرسپوليسي‌ها خواهد پيوست.
گفتني است وحيد هاشميان برگه تسويه حسابش را از باشگاه بوخوم دريافت کرده است.

 

حسین صفری بازدید : 1811 1389/10/11 نظرات (1)

 گزارش خبرنگار مهر،تیم ملی فوتبال کشورمان تاکنون 20 بار مقابل تیم‌هایی از قاره آفریقا به میدان رفته است که در این دیدارها 9 پیروزی عاید ملی پوشان فوتبال ایران شده، هفت بار به نتیجه تساوی رضایت داده‌اند و چهار باخت نیز در کارنامه آنها به ثبت رسیده است.

حالا مروری داشته باشیم بر این بازی ها:

 

بازی شماره یک - 3/11/1989
* گینه یک - ایران یک، تورنمنت صلح و دوستی کویت
گل:
مجتبی محرمی برای ایران

بازی شماره 2 - 8/11/1989
*  ایران 2 - اوگاندا 2 (درضربات پنالتی ایران 7 بر 6 پیروز شد) - تورنمنت صلح و دوستی کویت
گل‌ها:
  محمد حسن انصاریفرد (22) و شاهرخ بیانی (116) برای ایران

بازی شماره 3 - 27/9/1991
* ایران 2 - الجزایر یک، ورزشگاه آزادی تهران - جام بین قاره‌ای
گل‌ها:
صمد مرفاوی (13 و78)

بازی شماره 4 - 13/10/1991
* الجزایر یک - ایران صفر، جام بین قاره‌ا‌ی

بازی شماره 5 - 2/10/1992
* ایران یک - کامرون یک، ورزشگاه آزادی - دوستانه
گل:
مجتبی محرمی برای ایران

بازی شماره 6 - 4/10/1992
ایران صفر - کامرون صفر، ورزشگاه آزادی - دوستانه

بازی شماره 7 - 21/4/1997
* ایران 3 - کنیا صفر ، ورزشگاه آزادی - دوستانه
گل‌ها:
مهدی مهدوی کیا، محسن گروسی و خداداد عزیزی

بازی شماره 8 - 28/1/1998
* ایران صفر - نیجریه یک، تورنمنت چهارجانبه هنگ کنگ

بازی شماره 9 - 7/6/2000
* ایران یک - مصر یک (درضربات پنالتی مصر با نتیجه 9 بر8 پیروز شد)، ورزشگاه آزادی - تورنمنت الی جی
گل:
علی دایی برای ایران

بازی شماره 10 - 3/3/2002
* الجزایر صفر - ایران صفر، تورنمنت ال جی - مراکش

بازی شماره 11 -  17/9/2002
* ایران یک - مراکش یک (در ضربات پنالتی ایران 4 بر 3 پیروز شد)، تورنمنت ال جی - ورزشگاه تختی تبریز

بازی شماره 12 - 3/5/2003
* کامرون 2 - ایران یک، تورنمنت ال جی - نیجریه

بازی شماره 13 - 15/8/2003
ایران 4 - کامرون یک، تورنمنت ال جی - تهران
گل‌ها:
فرهاد مجیدی (11)، علی دایی (13)، حسین کعبی (32) و جواد کاظمیان (84)

بازی شماره 14 - 24/8/2005
* ایران 4 - لیبی صفر، ورزشگاه آزادی تهران - دوستانه
گل‌ها:
سیدمحمد علوی (7)، جواد نکونام (41 و 2+90)، علی دایی (56)

بازی شماره 15 - 11/11/2005
* ایران 2 - توگو صفر، ورزشگاه آزادی تهران - تورنمنت چهارجانبه تهران
گل‌ها:
علی دایی (11 - پنالتی) و وحید هاشمیان (59)

بازی شماره 16 - 21/6/2006
* ایران یک - آنگولا یک، ورزشگاه سنترال لایپزیک - جام جهانی
گل‌ها:
سهراب بختیاری زاده (75) برای ایران و آمادئو فلاویو (59) برای آنگولا

بازی شماره 17 - 25/5/2008
* ایران 3 - زامبیا 2، ورزشگاه آزادی تهران - دوستانه
گل‌ها:
جواد نکونام (12 - پنالتی)، غلامرضا رضایی (34) و هادی عقیلی (87 - پنالتی) برای ایران

بازی شماره 18 - 14/3/2009
* ایران یک - کنیا صفر، ورزشگاه آزادی - دوستانه
گل:
حسین کاظمی (54 - پنالتی)

بازی شماره 19 - 1/4/2009
* ایران یک - سنگال یک ، ورزشگاه آزادی - دوستانه
گل:
مهرزاد معدنچی (28) برای ایران

بازی شماره 20 - 5/7/2009
* بوتساوانا یک - ایران یک، دوستانه آفریقای جنوبی
گل:
شهریار شیروند برای ایران

 

حسین صفری بازدید : 93 1389/10/11 نظرات (0)

آخرين بازي دوستانه تيم ملي فردا مقابل انگولا در ورزشگاه السد دوحه برگزار خواهد شد.

 

تنها جدال دو تيم در تاريخ فوتبال خود برمي گردد به جام جهاني 2006 و ديداري که در نهايت با تساوي يک- يک به پايان رسيد. نکته جالب توجه در مورد آنگولا اينکه اين تيم با نفراتي که در ليگ آنگولا به ميدان مي روند به مصاف تيم ملي مي آيد.
  واضح تر اينکه لژيونرهاي آنگولا که بخش اعظمي از ترکيب اصلي اين تيم را تشکيل مي دهند برابر ايران غيبت خواهند داشت. مهمترين غايب انگولا مانتوراس است که در بنفيکا توپ مي زند. آنگولا خود را آماده حضور در رقابت هايي مي کند که تيمهاي آفريقايي با بازيکنان داخلي شان پا به اين بازيها مي گذارند. بر همين اساس آنگولا هم با بازيکنان داخلي خود و نه تيم اصلي اش و لژيونرها به مصاف تيم ملي مي آيد.
 اين داستان با صحبتهاي مسئولان فدراسيون که مدعي اند آنگولا با تيم اصلي اش به ديدار ايران مي آيد به هيچ وجه همخواني ندارد.

 

عکس هایی از تنها دیدار این دو تیم ببینید

 

 

                                                   

حسین صفری بازدید : 87 1389/10/11 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: با تلاش کادر فني و بازيکنان و حمايت مسوولان و هواداران اين تيم را از انتهاي جدول جدا کرده و به بالا مي کشانيم.

 

 ''محمود ياوري'' افزود: با آغازتعطيلات نيم فصل، سه اردوي 10 روزه را براي تيم درنظر گرفته ايم که در اين اردوها ضمن شناخت لازم از ميزان آمادگي بازيکنان، به تغيير و تنوع تاکتيک و سيستم تيمي خواهيم پرداخت.
 وي اضافه کرد: حضور در جايگاه شانزدهم برازنده تيم پاس نيست و به طور حتم با شروع دوباره مسابقات از اين وضعيت بحراني خارج مي شويم.
 وي بيان داشت: تيم پاس در برخي نقاط دچار ضعف است ضمن اينکه بازيکنان تجربه کافي به خصوص در 18 قدم تيم حريف جهت استفاده مفيد از فرصت ها ندارند و رفع اين مشکل در برنامه اصلي تمرين تيم پاس است.
 ياوري اظهار داشت: به توانايي شاگردانم اعتقاد کامل دارم و آنها بايد به اين باور برسند که توانمندي به ثمر رساندن گل هاي پرشمار و کسب پيروزي هاي ارزشمند را دارند.
 وي افزود: با شروع دوباره رقابت هاي ليگ برتر چهره متفاوتي از تيم پاس خواهيد ديد و شرايط صعود اين تيم به رده هاي بالاي جدول را به خوبي مي دانم.
 سرمربي پاس همدان خاطرنشان کرد: جوانترين تيم ليگ برتر را در اختيار داريم و اين جواني فقط نياز به تجربه دارد تا يک تيم منسجم و قدرتمند شکل بگيرد.
 وي در خصوص دور جديد تمرين آماده سازي تيم پاس گفت: مرحله نخست اردوي آماده سازي تيم را صبح امروز با حضور تمامي بازيکنان استارت زديم و به مدت 10 روز اين اردو در همدان ادامه خواهد داشت.
 ياوري همچنين با ابراز خرسندي از شرايط بازيکنان و حضور علي سامره در اين تيم گفت: اعتقاد دارم که سامره مي تواند به خط تهاجمي تيم کمک شاياني داشته باشد ضمن اينکه مابقي بازيکنان نيز با انگيزه بسيار خوبي در تمرين تيم حضور دارند. 

حسین صفری بازدید : 141 1389/10/11 نظرات (0)

این قسمت مسی:

لیونل آندرس مسی فوتبالیست آرژانتینی و عضو تیم بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است. او به تازگی شماره ۱۰ تیم بارسلونا که متعلق به بازیکن اسبق این تیم و تیم ملی برزیل رونالدینیو بود را از آن خود کرده‌است و شماره ۱۰ تیم ملی آرژانتین که زمانی بر تن مارادونا بوده‌است را نیز بدست آورده‌است. شیوهٔ بازی و توانایی هایش باعث شده است که وی با مارادونا مقایسه شود، خود مارادونا مسی را جانشین خود می داند.جالب اينجاست كه او توانسته است دو گل به ياد ماندني مارادونا به تيم ملي انگليس را به نوعي تكرار كند البته در دو بازي مختلف آن هم در مسابقات باشگا ههاي اسپانيا. وی با زدن ۹ گل در لیگ قهرمانان اروپا معتبر ترین جام باشگاهی جهان و تاثیر گذاری مستقیم در دستیابی تیم فوتبال بارسلونا به شش جام معتبر در یک فصل (لیگ قهرمانان اروپا ، لالیگای اسپانیا ، کوپا دل ری اسپانیا ،سوپر جام اسپانیا،سوپر جام اروپا و جام باشگاههای جهان) به عنوان مرد سال فوتبال اروپا و جهان در سال ۲۰۰۹ انتخاب شد.


 افتخارات

حالا بریم سراغ عکس ها:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرونده:Messi Barcelona - Valladolid (cropped).jpg

 

 

 

شناسنامه
نام کامل لیونل آندرس مسی
زادروز ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷
زادگاه روزاریو، آرژانتین
قد ۱٫۶۹ متر
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی بارسلونا
شمارهٔ پیراهن ۱۰
پُست مهاجم
باشگاه‌های جوانان
بارسلونا
باشگاه‌های حرفه‌ای
۲۰۰۴ - بارسلونا
تیم ملی
۲۰۰۵ - آرژانتین ۴۳ (۱۳)

حسین صفری بازدید : 116 1389/10/11 نظرات (0)

از امروز بازهم بخشی جدید در وبلاگ آبادان و ایران اضافه خواهد شد.

بخشی به نام :                                                                            

                                                      جشن تولد                                              

شما میتوانید فرم زیر را قبل از تولدتان برای ما بفرستید تا ما هدیه ای به ایمیلتان برای شما بفرستیم.

نام و نام خانوادگی:

آدرس ایمیل:

تاریخ روز تولد:

 

امیدوارم از  بخش جشن تولد لذت ببرید.

 

در ضمن           کریسمس مبارک

حسین صفری بازدید : 106 1389/10/10 نظرات (0)

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام

ترو خدا ببخشید یه مدت چیزی نمیذاشتم علتش اینه که:

((یه روز من اومدم به وبلاگ سر زدم اما دیدیم چند مطلب از وبلاگم پاک شده مطالبی مانند:

۱-فوتبالیست ها (۳)

۲-فوتبالیست ها(۴)

۳-هفته نوزذهم لیگ

۴-حواشی هفته ۱۹

وقتی هم که دیدم این ها پاک شده ضد حال خوردم و تا چند روز چیزی ننوشتم))

 

اما انشاالله از امروز مطالب جدیدی برای شما میگذارم

حسین صفری بازدید : 142 1389/09/29 نظرات (0)
سلام من حسین صفری هستم .در این وبلاگ بیشتر سعی میکنم به فوتبال آبادان و ایران توجه زیادی کنم.
حسین صفری بازدید : 145 1389/09/27 نظرات (0)

این قسمت فرهاد مجیدی:

فرهاد مجیدی (زادهٔ ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران) بازیکن فوتبال ایرانی است. او هم‌اکنون (۱۳۸۹) عضو باشگاه استقلال تهران و کاپیتان این تیم است.

مجیدی پس از زدن دو گل به تیم الاهلی عربستان سعودی در بازی استقلال برابر این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا در چهارم اسفند ۱۳۸۸، با ۱۳ گل از فرشاد پیوس و محمود کریمی که ۱۱ گل زده بودند، پیشی گرفت و رکورددار گل‌زنی در بین بازیکنان ایرانی در باشگاههای آسیا شد. وی تنها بازیکنی است که در ۳ دربی متوالی گلزنی کرده‌است.

افتخارات

 

حال بریم سراغ عکس ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسنامه
نام کامل فرهاد مجیدی
زادروز ۱۳ خرداد ۱۳۵۵
سن:۳۳ سال)
زادگاه تهران، Flag of Iran.svg ایران
قد ۱٫۷۷ متر
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی استقلال تهران
شمارهٔ پیراهن ۷
پُست مهاجم
باشگاه‌های حرفه‌ای
۱۹۹۵-۱۹۹۷
۱۹۹۷-۱۹۹۹
۱۹۹۹-۲۰۰۰
۲۰۰۰-۲۰۰۱
۲۰۰۱-۲۰۰۲
۲۰۰۲
۲۰۰۲-۲۰۰۳
۲۰۰۳-۲۰۰۵
۲۰۰۵-۲۰۰۶
۲۰۰۶-۲۰۰۷
۲۰۰۷
۱۳۸۶ - تاکنون
بهمن کرج
استقلال تهران
راپید وین
استقلال تهران
الوصل
استقلال تهران
العین
الوصل
الاهلی امارات
النصر امارات
الاهلی امارات
استقلال تهران
تیم ملی
۱۹۹۶-۲۰۱۰ ۴۳ ۱۰

 

حسین صفری بازدید : 156 1389/09/27 نظرات (0)

این قسمت   کاکا:

ریکاردو ایزکسون داس سانتوز لیته ملقب به کاکا متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۲ در شهر برازیلیا، پایتخت کشور برزیل و بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۰۷، بازیکن تیم ملی برزیل و رئال مادرید اسپانیاست.

دوره نوجوانی و جوانی خود را با عضویت در تیم باشگاهی سائوپائولو سپری کرد و از ابتدای سال ۲۰۰۱ عضو تیم بزرگسالان این باشگاه شد و در ۱۳۱ بازی رسمی ۴۸ گل برایشان زد. الگوی او در فوتبال به گفته خودش: هموطنش «رای» که باشگاه سابق او نیز سائوپائولو بوده است. وی در ژوئن ۲۰۰۳ تیم خانگی اش یعنی سائوپائولو را ترک و به میلان، یکی از بهترین باشگاههای حال حاضر ایتالیا و اروپا پیوست.و در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۰۹ قرارداد ۶ ساله ای به ارزش ۵۶ ملیون پوند با رئال مادرید منعقد کرد. در ۲۳ دسامبر ۲۰۰۵ روز جمعه ساعت ۱۹ به وقت برزیل ریکاردو کاکا در حضور حداقل ۶۰۰ مهمان با کارولین ۱۸ ساله فرزند نماینده کمپانی «دیور»،در شهر سائوپائولوی برزیل ازدواج کرد.

کاکا در مصاحبه با مجله نوولا ۲۰۰۰ ازدواج با کارولین را بهترین تصمیم خود بعد از پیوستن به میلان عنوان کرد.این تک ستاره برزیلی گفت: «برزیل،میلان و کارولین به همراه خانواده ام زیباترین چیزها در زندگی ام هستند و آنها را عاشقانه دوست دارم. ۲۳ دسامبر بی نظیرترین روز زندگی ام بود. خوشحالم که در شهر سائوپائولو با کارولین ازدواج کردم.»

وی به عنوان سفیر غذا در سازمان ملل برای کمک به کودکان محروم مشغول به کار است.

حالا بریم سراغ عکس های کاکا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kaka061115.jpgKaka and Lula.JPG

 

 

 

 

شناسنامه
نام کامل ریکاردو ایزکسون داس سانتوز لیته
زادروز ۲۲ آوریل، ۱۹۸۲ «۲۷ ساله»
زادگاه برازیلیا، Flag of Brazil.svg برزیل
قد ۱٫۸۶ متر
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی رئال مادرید
شمارهٔ پیراهن ۸
پُست هافبک تهاجمی
باشگاه‌های جوانان
1994-2000 سائو پائولو
باشگاه‌های حرفه‌ای
2001-2003
2003-2009
2009-
سائو پائولو پرچم برزیل
آ.ث.میلان پرچم ایتالیا
رئال مادرید پرچم اسپانیا
59(23)
193(70)
22(8)
تیم ملی
۲۰۰۲- Flag of Brazil.svg برزیل 82(27)

 

حسین صفری بازدید : 201 1389/09/27 نظرات (2)

از امروز قسمتی جدید در وبلاگ آبادان و ایران اضافه خواهد

 شد به نام  فوتبالیست ها که اختصاص داده شده

به بازیکن های ایرانی و خارجی و تصاویر آن ها را برای شما به

به نمایش میگذارم و آن ها را معرفی میکنم.

 

پس شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات و

عکس های فوتبالی خود من را یاری کنــید

 

 

 

حسین صفری بازدید : 148 1389/09/27 نظرات (0)

سرپرست باشگاه پرسپوليس، گفت:" پرسپوليس در وضعيت اضطرار و بحراني قرار ندارد. ما در مرحله هشداريم که با تدبير کادر فني و تلاش و خودباوري بازيکنان‌مان مي‌توانيم به سرعت به جايگاه اصلي‌مان بازگرديم."

وي افزود:" گاهي از پرسپوليس با عنوان تيم بحران زده ياد مي‌شود که اين مساله بسيار ناراحت کننده است. من اعتقاد ندارم که اين تيم در بحران قرار دارد چرا که مي‌توانيم با سه بازي در ميان مدعيان ليگ قرار بگيريم. بايد براي رسيدن به اين هدف،‌ متحد شويم و با برنامه ريزي و تلاش به جايگاه اصلي خود بازگرديم."

 

حسین صفری بازدید : 173 1389/09/27 نظرات (0)

سه بازيكن صنعت نفت مقابل سايپا غايب هستند

 

سرپرست تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مقابل سايپا البرز سه بازيکن خود را بدليل مصدوميت در اختيار نداريم.

''احمد پارو'' افزود: فردا در حالي به مصاف تيم سايپا البرز مي رويم که سه بازيکن خود را بدليل مصدوميت دراين اختيار نداريم.
 سرپرست تيم صنعت نفت از ''ضياالدين نيک نفس''، ''طالب ريکاني'' و ''دانيال حکيمي'' به عنوان مصدومين اين تيم مقابل سايپا ياد کرد.
 وي گفت: نيک نفس از دو ماه پيش دچار آسيب ديدگي شده و هنوز شرايط بازي کردن را ندارد.
 پارو ادامه داد: ريکاني، هافبک جوان و آينده دار فوتبال آبادان نيز هفته گذشته پاي خود را تحت عمل جراحي قرار داد و در مقابل سايپا همراه تيم نيست.

 وي اظهار داشت: حکيمي مهاجم ما نيزمانند چندين بازي قبلي بدليل مصدوميت در اختيار تيم نخواهد بود.
تيم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا و از هفته نوزدهم ليگ برتر کشور ميهمان تيم سايپا البرز است.


حسین صفری بازدید : 181 1389/09/27 نظرات (0)

بنابراعلام سازمان لیگ برتر درهفته نوزدهم لیگ برتر 14 بازیکن و یک مربی از همراهی تیم‌های خود محروم هستند که در میان تیم‌های لیگ برتری بیشترین بازیکن محروم به تیم فولاد خوزستان اختصاص دارد.

استیل آذین: امیر شاپورزاده و کاظم برجلو

فولاد خوزستان: کریم شاهوردی، مهرداد جماعتی و مهدی مومنی - کورش بختیاری زاده (مربی)

ملوان بندرانزلی: محسن مسلمان و علیرضا رمضانی

سپاهان اصفهان: امید ابراهیمی

پاس همدان: آرتو یدگاریان

پیکان قزوین: میثم رضاپور

شاهین بوشهر: احمد آل نعمه

تراکتورسازی تبریز: کرار جاسم

استقلال تهران: ایمان مبعلی

شهرداری تبریز: رسول پیرزاده

 

 

 

 

 

به علت نبودن عکس چند بازیکن محروم،عکس آنها زده نشـــــــــد


تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 644
  • بازدید کلی : 33,589