loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 96 1389/10/12 نظرات (0)

 

گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، علي نظري جويباري معاون اول باشگاه استقلال گفت: از هوار محمد شكايت كرده‌ايم و تا آخرين لحظه و با تمام قدرت پيگير حق باشگاه استقلال هستيم. اين بازيكن و مدير برنامه‌هايش پس از اينكه برگه شكايت را از نزديك رويت كنند خواهند فهميد باشگاه استقلال با هوار محمد شوخي ندارد. وي ادامه داد: متاسفانه پس از 15 سال مجدداً شاهد آن بوديم كه تنها يك بازيكن از پرافتخارترين تيم ايران در قاره آسيا در ليست نهايي تيم ملي حضور دارد. اين اتفاق زمان مربيگري آقاي مايلي‌كهن هم رخ داده بود. در هر صورت اين روزها زمان انتقاد نيست و با اينكه از اين انتخابات بسيار ناراحت هستيم ولي براي تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا آرزوي موفقيت مي‌كنيم و اميدواريم پس از سال‌ها ايران به مقام قهرماني جام ملت‌هاي آسيا دست يابد و مجدداً شور و نشاط فوتبالي، جامعه را فرا بگيرد. نظري در انتها گفت: به نيم فصل دوم بسيار خوشبين هستم. اردوي خوبي در آنتاليا در نظر گرفته شده است و با بازگشت مصدومين در نيم فصل دوم قطعا شرايط استقلال، نتايج و عملكرد بهتري از نيم فصل اول را خواهيم داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 612
  • بازدید کلی : 33,557