loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 142 1389/10/14 نظرات (0)

مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: افشین قطبی به ایران نمی‌آید. او در قطر استراحت می‌کند تا در بعد از بازگشت بازیکنان تیم را تمرین می دهد.

 

خسرو والی زاده،مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت که افشین قطبی در قطر مانده تا بعد از بازگشت تیم ملی به این کشور،تیم را تمرین بدهد. والی زاده در این باره گفت:«افشین قطبی به ایران نمی‌آید. او در قطر استراحت می‌کند تا در بعد از بازگشت بازیکنان تیم را تمرین می دهد.»

 او همچنین گفت که تیم ملی هیچ تمرینی در ایران ندارد:«بازیکنان در ایران تمرین نمی‌کنند.آنها برای ریکاوری و خداحافظی با خانواده‌هایشان به ایران می‌آیند.تیم ملی روز شانزدهم به قطر می‌رود و در آنجا تا آغاز جام ملت‌ها تمریناتشان را پیگیری می کنند.»

ایران در اولین بازی جام ملتهای آسیا روز 21 دی ماه با عراق روبرو می شود. کره شمالی و امارات متحده عربی حریفان ایران در بازیهای 25 و 29 دی ماه هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 618
  • بازدید کلی : 33,563