loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 93 1389/10/11 نظرات (0)

آخرين بازي دوستانه تيم ملي فردا مقابل انگولا در ورزشگاه السد دوحه برگزار خواهد شد.

 

تنها جدال دو تيم در تاريخ فوتبال خود برمي گردد به جام جهاني 2006 و ديداري که در نهايت با تساوي يک- يک به پايان رسيد. نکته جالب توجه در مورد آنگولا اينکه اين تيم با نفراتي که در ليگ آنگولا به ميدان مي روند به مصاف تيم ملي مي آيد.
  واضح تر اينکه لژيونرهاي آنگولا که بخش اعظمي از ترکيب اصلي اين تيم را تشکيل مي دهند برابر ايران غيبت خواهند داشت. مهمترين غايب انگولا مانتوراس است که در بنفيکا توپ مي زند. آنگولا خود را آماده حضور در رقابت هايي مي کند که تيمهاي آفريقايي با بازيکنان داخلي شان پا به اين بازيها مي گذارند. بر همين اساس آنگولا هم با بازيکنان داخلي خود و نه تيم اصلي اش و لژيونرها به مصاف تيم ملي مي آيد.
 اين داستان با صحبتهاي مسئولان فدراسيون که مدعي اند آنگولا با تيم اصلي اش به ديدار ايران مي آيد به هيچ وجه همخواني ندارد.

 

عکس هایی از تنها دیدار این دو تیم ببینید

 

 

                                                   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 737
  • بازدید کلی : 33,682