loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 105 1389/10/13 نظرات (0)

علاقه مندان به برنامه نود امشب منتظر پخش این برنامه نباشند چراکه با بسته شدن پرونده هفته بیستم فردوسی پور و عواملش به تعطیلات رفته اند.

هفته گذشته برنامه نود به رویدادها و اتفاقات حاشیه ای هفته بیستم لیگ برتر و تغییرات و تحولات تیم ملی امید پرداخت البته یک نیم نگاهی به حضور تیم ملی در جام ملتهای آسیا نیز داشت.

علاقمندان به فوتبال می دانند که از 17 دی تا 9 بهمن ماه ماراتن جام ملتهای آسیا در قطر برگزار می شود و تیم ملی بزرگسالان ایران نیز در این رقابتها حضور دارند و به همین دلیل بازیهای لیگ برتر به مدت 40 روز تعطیل شد تا همه فکر و ذکر فدراسیون بر روی جام ملتها متمرکز شود البته گفته می شد برنامه نود در جام ملتها ویژه برنامه خواهد داشت امّا مثل اینکه مورد موافقت صدا و سیما قرار نگرفته به همین دلیل تا پس از بازیهای جام ملتهای آسیا و آغاز لیگ برتر این برنامه به روی آنتن شبکه 3 نخواهد رفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 752
  • بازدید کلی : 33,697