loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 126 1389/09/19 نظرات (0)

در ادامه هفته هیجدهم این نتایج به دست آمد:

صنعت نفت آبادان۱-۰شاهین بوشهر

تک‌گل اين بازي را روح‌الله عرب (33) وارد دروازه حريف کرد.

آلفردو کاسیمیرو(سرمربی صنعت نفت):

شرايط روحي خوبي براي گفت و گو ندارم. امروز مادر خانمم در پرتغال فوت کرد و من اين برد را به روح او تقديم مي کنم.
وي افزود: براي کسب سه امتياز خيلي تلاش کرديم. قبول دارم که بازي خوبي ارائه نکرديم و بازي فيزيکي را انجام داديم. اين پيروزي متعلق به بازيکنان و هواداران است. اين برد را من به آنها تقديم مي کنم که بي مانند هستند. نيرويي که آنها به تيم وارد مي کنند زياد است.

 حمید استیلی(سرمربی شاهین):

بازي خوبي انجام داديم و فکر مي کنم به حقمان نرسيديم. عدالت رعايت نشد و کم شانس بوديم. هوري مثل بازي رفت روز خوبي را پشت سر گذاشت.
وي افزود: امروز دو بازيکن 18 ساله در ترکيب داشتيم و تعدادي از بازيکنان هم به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم. اين موضوع روي کارمان تاثير گذاشت.
مس کرمان۰-۰پاس همدان

پیکان۰-۰ذوب آهن

صبا۱-۱سایپا

در قم نيز بازي صبا مقابل سايپا به تساوي يک بر يک رسيد. گل‌هاي اين بازي را مرتضي هاشمي‌زاده (45) براي صبا و کريم انصاري‌فرد (27) براي سايپا به ثمر رساندند.
استقلال؟-؟شهرداری تبریز

عزيز محمدي  اظهار داشت: کميته اضطرار استان تهران امروز جلسه‌اي را برگزار کرد که در پايان اين جلسه برگزاري ديدار استقلال و شهرداري بر عهده اداره کل تربيت‌بدني قرار گرفت.
به اين ترتيب پس از صحبت با رضا افتخاري مدير کل تربيت‌بدني استان مقرر شد اين ديدار راس ساعت 15 فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادي برگزار شود.
وي در مورد اينکه دو تيم با برگزاري مسابقه در روز شنبه مخالفند گفت: دو تيم نمي‌توانند مخالفتي در اين زمينه داشته باشند زيرا طبق آئين‌نامه 24 ساعت پس از لغو يک مسابقه بايد بازي برگزار شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 748
  • بازدید کلی : 33,693