loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 126 1389/10/12 نظرات (1)

مسئولان فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با آندریاس برمه مربی آلمانی هستند که سابقه بازی در تیم ملی آلمان را دارد که در فینال جام جهانی 1990 توانست از روی نقطه پنالتی تک گل تیم ملی آلمان را به ثمر رسانده تا این تیم قهرمان جهان شود.

 دو تن از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در حال مذاکره با برمه هستند تا با این مربی قرارداد امضاء کنند. ظاهرا طرفین به توافقاتی هم دست یافته اند و این احتمال وجود دارد که برمه به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شده و بعد از جام ملت های آسیا هدایت تیم ملی ایران را برعهده بگیرد.

 

به نظر شما با آمدن سرمربی خارجی به جای تیم ملی ایران پیشرفت میکنه؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hanyeh در تاریخ 1348/10/11 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

tooooooOOOOoope.boooOOOooosشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 749
  • بازدید کلی : 33,694