loading...
آبادان و ایران

حسین صفری بازدید : 152 1389/09/19 نظرات (0)

 تبعيض در بين خبرنگاران

تمرين امروز پرسپوليس بدون اطلاع قبلي پشت درهاي بسته برگزار شد.


  در حالي که قرار بود فردا و تنها يک روز قبل از سفر به کرمان تمرينات پرسپوليس پشت در‌هاي بسته برگزار شود اين تيم بدون اطلاع قبلي تمرينات امروز خود را پشت در‌هاي بسته برگزار کرد تا خبرنگاران و هواداران براي چندمين بار سرگردان شوند.
اين در حالي بود که حدود 100 هوادار مقابل ورزشگاه درفشي‌فر حضور داشتند و اعتراض‌ خود را به خوردبين اعلام کردند.
سرپرست پرسپوليس نيز در جواب هواداران گفت: ‌اين دستوري است که داده‌اند.

مسئولان باشگاه بين خبرنگاران نيز تبعيض قائل شدند و خبرنگار سايت و عکاس باشگاه و روزنامه ارگان باشگاه را به محل تمرين اين تيم راه دادند و از ورود ساير خبرنگاران جلوگيري کردند. نکته جالب اين بود که هيچ‌کس جوابگوي اين تبعيض نبود. خبرنگاران اعتقاد داشتند يا هيچ‌کس سر تمرين نرود يا بايد همه بروند.
تمرين پرسپوليس فردا هم پشت درهاي بسته برگزار مي‌شود. نکته جالب تمرين امروز حضور مجتبي زارعي پس از سه هفته غيبت در تمرين بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 652
  • بازدید کلی : 33,597