loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 243 1389/10/14 نظرات (0)

این قسمت:

علیرضا حقیقی (۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۷ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون دروازه‌بان باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال ایران است.

علیرضا حقیقی زمانی که ۱۷ سال داشت در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۸۵ قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد. او اولین بازی خود را در برابر سایپا وقتی که فرشید کریمی از بازی اخراج شد انجام داد و توانست ضربه پنالتی علی دایی را دفع کند.

در فصل بعد به دلیل وجود دروازه بانان ملی پوشی مانند حسن رودباریان مرد شماره یک تیم ملی ایران و مهدی واعظی، حقیقی تبدیل به یک نمکت نشین و سکو نشین شد و اغلب جایی در لیست ۱۸ نفره تیم نداشت تا اینکه در فصل ۸۷-۸۸ با مصدومیت میثاق معمارزاده در ابتدای فصل و مصدومیت و ناراضی بود مسدولین فنی از مهدی واعظی توانست در اکثر بازیهای پرسپولیس به عنوان مرد شماره یک بازی انتخاب شود و درون دروازه قرار گیرد.

افتخارات

 

 

یکی از شایعه های بزرگ علیرضا حقیقی که همه جا پـــخش شد:

 

 

الناز شاکردوست+علیرضا حقیقی=  ازدواج

 

این بازیگر زن سینما به کلی آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب کرد. او در این باره به خبرآنلاین گفت:« من فقط یک بار ایشان را در سینما دیدم.  خبر  ازدواج ما کذب محض است. حتی بعد از انتشار این خبر ، پدرم با من تماس گرفت و گفت تو بی اجازه ما ازدواج کرده ای؟ . من می خواهم برای انتشار این خبر شکایت کنم. »
شاکردوست درحالی اساسا آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب می کند که که در روز 11 بهمن گذشته ، خبرگزاری رسمی ایسنا در اخبار خود از جشنواره فیلم فجر ، از حضور شاکردوست و همسرش در جشنواره فیلم فجر برای تماشای فیلم فاصله خبر داده بود. در آن خبر از علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس به عنوان همسر شاکردوست نام برده شده بود. خبری که روز بعد در روزنامه های سیاسی کشور منتشر شد و در همه یک ماه گذشته ، هیچ یک از طرفین ، این خبر را تکذیب نکردند.
او اما درباره اتفاقات روز نمایش فیلم فاصله می گوید:« ایشان به تماشای فیلم من آمده بودند. تا قبل از این آقای حقیقی را ندیده بودم اما آنجا که داشتم با مردم عکس یادگاری می گرفتم ، ایشان به سمت من آمد و از بازی ام در فیلم تشکر کرد. از فردای آن روز شایعات شروع شد و در چند هفته ، روزنامه ها مرا شوهر دادند درحالی که ازدواج نکرده ام .»
شاکردوست در این باره که چرا همان زمان به این خبر عکس العمل نشان نداده است ، گفت:« من آن موقع مسافرت بودم . برای همین از این خبر مطلع نشدم. برای همین هم بود که آن زمان به این خبر واکنش نشان ندادم.» اگرچه در همه یک ماه گذشته هم این ستاره سینمایی واکنشی به توالی انتشار این شایعه در نشریات مختلف نداشته است.
این بازیگر سرشناس درباره این شایعه که در یکی از اردوهای پرسپولیس به دنبال حقیقی رفته است و اینکه بسیاری از نزدیکان به پرسپولیس  این دو را با یکدیگر دیده اند هم گفت:« من فقط همان یک بار ایشان را دیدم.»
او درحالی که می خندید ادامه داد:« من به دنبال آقای حقیقی رفته ام؟ این حرف را چه کسی زده است؟ »
شاکردوست اصرار داشت تا نام این افراد فوتبالی که خبر رویت این دو را در اردوی تیم رسانه ای کرده بودند بداند ، اما خبرنگار ما به او گفت:« شما که اساسا اصرار دارید فوتبالی ها را نمی شناسید پس چه دلیلی دارد تا ما به شما اسم بگوییم ؟ »
این سوال سبب شد تا شاکردوست با کمی مکث ، دوباره تاکید کند حقیقی را نمی شناسد و از ادامه سوال خود منصرف شود.

حالا بریم سراغ عکس ها:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسنامه
نام کامل علیرضا حقیقی
زادروز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۷ (سن: ۲۲ سال)
زادگاه    تهران, ایران
قد ۱۹۰ سانتی متر
پُست بازی دروازه‌بان
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی پرسپولیس
شماره پیراهن ۱
باشگاه‌های پایه
۱۳۷۹-۱۳۸۴ پرسپولیس
باشگاه‌های حرفه‌ای1
سال‌های باشگاه بازی (گل)*
۱۳۸۴-تاكنون پرسپولیس ۵۳ (۰)  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 619
  • بازدید کلی : 33,564