loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 174 1389/09/27 نظرات (0)

سه بازيكن صنعت نفت مقابل سايپا غايب هستند

 

سرپرست تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مقابل سايپا البرز سه بازيکن خود را بدليل مصدوميت در اختيار نداريم.

''احمد پارو'' افزود: فردا در حالي به مصاف تيم سايپا البرز مي رويم که سه بازيکن خود را بدليل مصدوميت دراين اختيار نداريم.
 سرپرست تيم صنعت نفت از ''ضياالدين نيک نفس''، ''طالب ريکاني'' و ''دانيال حکيمي'' به عنوان مصدومين اين تيم مقابل سايپا ياد کرد.
 وي گفت: نيک نفس از دو ماه پيش دچار آسيب ديدگي شده و هنوز شرايط بازي کردن را ندارد.
 پارو ادامه داد: ريکاني، هافبک جوان و آينده دار فوتبال آبادان نيز هفته گذشته پاي خود را تحت عمل جراحي قرار داد و در مقابل سايپا همراه تيم نيست.

 وي اظهار داشت: حکيمي مهاجم ما نيزمانند چندين بازي قبلي بدليل مصدوميت در اختيار تيم نخواهد بود.
تيم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا و از هفته نوزدهم ليگ برتر کشور ميهمان تيم سايپا البرز است.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 734
  • بازدید کلی : 33,679