loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 111 1389/10/12 نظرات (0)

 مهاجم ملی پوش تیم فوتبال استیل آذین گفت : باید دست پر به ایران برگردیم.

محمد غلامی اظهار داشت : خوشبختانه شرایط بسیار خوبی بر تیم ملی ایران حکمفرما است و ما به دنبال این هستیم تا انشاالله با دست پر به ایران برگردیم و بهترین نتیایج را بگیریم و بعد از سالها انتظار عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت های آسیا را برای کشورمان کسب کنیم.

وی افزود : تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و همه با یکدیگر یکدل شده ایم تا نتایج خوبی در حد نام و شأن ایران کسب کنیم اما در این راه دشوار نیاز به دعای میلیون ها ایرانی داریم که چشم انتظار نتایج ما هستند.

غلامی درباره شرایط خودش هم گفت : شرایطم بسیار عالی است و نمی خواهم این فرصت خوب را از دست بدهم. هدف اولم حضور در لیست نهایی تیم ملی در جام ملتهای آسیا بود و الان فقط به درخشش در این رقابت ها و کسب افتخار برای تیم ملی و کشورم می اندیشم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 739
  • بازدید کلی : 33,684