loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 86 1389/10/11 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: با تلاش کادر فني و بازيکنان و حمايت مسوولان و هواداران اين تيم را از انتهاي جدول جدا کرده و به بالا مي کشانيم.

 

 ''محمود ياوري'' افزود: با آغازتعطيلات نيم فصل، سه اردوي 10 روزه را براي تيم درنظر گرفته ايم که در اين اردوها ضمن شناخت لازم از ميزان آمادگي بازيکنان، به تغيير و تنوع تاکتيک و سيستم تيمي خواهيم پرداخت.
 وي اضافه کرد: حضور در جايگاه شانزدهم برازنده تيم پاس نيست و به طور حتم با شروع دوباره مسابقات از اين وضعيت بحراني خارج مي شويم.
 وي بيان داشت: تيم پاس در برخي نقاط دچار ضعف است ضمن اينکه بازيکنان تجربه کافي به خصوص در 18 قدم تيم حريف جهت استفاده مفيد از فرصت ها ندارند و رفع اين مشکل در برنامه اصلي تمرين تيم پاس است.
 ياوري اظهار داشت: به توانايي شاگردانم اعتقاد کامل دارم و آنها بايد به اين باور برسند که توانمندي به ثمر رساندن گل هاي پرشمار و کسب پيروزي هاي ارزشمند را دارند.
 وي افزود: با شروع دوباره رقابت هاي ليگ برتر چهره متفاوتي از تيم پاس خواهيد ديد و شرايط صعود اين تيم به رده هاي بالاي جدول را به خوبي مي دانم.
 سرمربي پاس همدان خاطرنشان کرد: جوانترين تيم ليگ برتر را در اختيار داريم و اين جواني فقط نياز به تجربه دارد تا يک تيم منسجم و قدرتمند شکل بگيرد.
 وي در خصوص دور جديد تمرين آماده سازي تيم پاس گفت: مرحله نخست اردوي آماده سازي تيم را صبح امروز با حضور تمامي بازيکنان استارت زديم و به مدت 10 روز اين اردو در همدان ادامه خواهد داشت.
 ياوري همچنين با ابراز خرسندي از شرايط بازيکنان و حضور علي سامره در اين تيم گفت: اعتقاد دارم که سامره مي تواند به خط تهاجمي تيم کمک شاياني داشته باشد ضمن اينکه مابقي بازيکنان نيز با انگيزه بسيار خوبي در تمرين تيم حضور دارند. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 636
  • بازدید کلی : 33,581