loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 200 1389/09/27 نظرات (2)

از امروز قسمتی جدید در وبلاگ آبادان و ایران اضافه خواهد

 شد به نام  فوتبالیست ها که اختصاص داده شده

به بازیکن های ایرانی و خارجی و تصاویر آن ها را برای شما به

به نمایش میگذارم و آن ها را معرفی میکنم.

 

پس شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات و

عکس های فوتبالی خود من را یاری کنــید

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طیبه در تاریخ 1348/10/11 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط طیبه در تاریخ 1348/10/11 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام همشهریشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 624
  • بازدید کلی : 33,569