loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 137 1389/10/13 نظرات (0)

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: شرايط فوتبال طوري شده که همه مقابل هم قرار گرفته‌ايم و اين جاي پيشرفت را مي‌گيرد.

وحيد طالب لو پيش از آغاز تمرين امروز استقلال درباره حضور چهار سال قبل او در بازي تيم ملي ايران و کره جنوبي در جام ملت هاي آسيا و کشيده شدن اين بازي به ضربات پنالتي اظهار داشت: من فکر مي کنم اگر در اين مسابقه کمي خوش شانس بوديم مي توانستيم برنده اين بازي باشيم. ما اين ديدار را بايد در جريان مسابقه مي برديم اما کار به ضربات پنالتي کشيده شد.
 وي افزود: در آن شرايط امير قلعه نويي تصميم گرفت که من براي مهار پنالتي ها درون دروازه قرار گيرم. جو سنگيني بر بازي حاکم بود. به هر حال يکي از معتبرترين مسابقات آسيايي بود و همه تيم ها مي خواستند بهترين نتيجه را بگيرند.
 دروازه بان استقلال ادامه داد: در اين بازي کم شانس بوديم. ما يک ضربه پنالتي را از دست داده بوديم و اين موضوع به لحاظ رواني تاثيرگذار بود. من يک ضربه را مهار کردم اما نتوانستيم موفق شويم. به دليل از دست دادن يک ضربه کار من سنگين تر شده بود.
 طالب لو در ادامه در مورد اعتراض هاي اخير به داوري ها گفت: متاسفانه اکنون شرايطي در فوتبال حاکم شده که همه مقابل هم قرار گرفته ايم. تا اين شرايط باشد انرژي هاي مثبت را خنثي مي کنيم. همه بايد کنار هم و مکمل هم باشيم تا پيشرفت کنيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 654
  • بازدید کلی : 33,599