loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 126 1389/10/14 نظرات (0)

شاهین بوشهر اولین تیمی بود که در لیگ برتر امسال از لحاظ مالی به شدت تحت فشار قرار گرفت و بازیکنان این تیم بارها نسبت به این شرایط اعتراض کردند.

قرار بود تمرینات شاهین از ساعت 15 امروز(سه‌شنبه) آغاز شود ولی شاهینی‌ها به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفتند تمرین نکنند و این موضوع را به اطلاع سرمربی تیم هم رساندند. حمید استیلی هم قرار بود به بوشهر برود ولی وقتی با این وضعیت مواجه شد تصمیم گرفت فعلا در تهران بماند.

استیلی در خصوص این موضوع می‌گوید:« مشکلات مالی تیم ما متأسفانه همچنان ادامه دارد و چک‌هایی که در اختیار بازیکنان قرار گرفته شده هنوز نقد نشده است. همین موضوع باعث شد تا بچه‌ها فعلا تصمیمی برای حضور در ادامه تمرینات نداشته باشند.»

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا شما الان در بوشهر هستید می‌گوید:« قرار بود از امروز استارت بزنیم ولی متوجه شدم که بازیکنان نمی‌خواهند سر تمرین حاضر شوند. آنها این موضوع را به من گفتند و من هم تصمیم گرفتم به بوشهر نروم. فعلا باید صبر کرد و دید که تا فردا چه اتفاقاتی خواهد افتاد.»

سرمربی شاهین در پاسخ به این سوال که اگر تا فردا هم مشکل مالی بازیکنان حل نشود، چه تصمیمی خواهید گرفت می‌گوید:« واقعا نمی‌دانم چه بگویم. بازیکنان شاهین تا به امروز فقط به خاطر من، آقای مهاجرانی و طرفداران شاهین صبر کردند ولی صبر و تحمل آنها هم حدی دارد. متأسفانه حق و حقوق آنها پرداخت نشده و کاری هم از دست من ساخته نیست. حتی پول من هم داده نشده ولی زیاد به این موضوع فکر نمی‌کنم و حق و حقوق بازیکنان از همه چیز مهمتر است.»

استیلی در پایان حرف‌هایش می‌گوید:« شاهین بوشهر فوتبال بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد و خوشبختانه تیم ما روند رو به رشدی داشت. ما فقط به دلیل مشکلات مالی ضربه می‌خوریم و امیدوارم مسئولان هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کنند. آقای صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر هم تلاش زیادی می‌کند و اگر او نبود این تیم نابود می‌شد.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 610
  • بازدید کلی : 33,555