loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 112 1389/10/13 نظرات (0)

باشگاه استيل آذين قصد دارد از باشگاه الاهلي امارات به دليل استفاده غير قانوني از بازيکن اين تيم به فيفا شکايت کند.

 

 مسئولان باشگاه استيل آذين با ارسال نامه‌اي به باشگاه الاهلي امارات خواستار توضيح اين باشگاه در مورد استفاده غير قانوني و بدون مجوز از علي کريمي در ديدار دوستانه اين تيم با آث ميلان ايتاليا هستند.
 اين ديدار شب گذشته در امارات برگزار شد و باشگاه استيل آذين اعلام کرده در صورتيکه اين باشگاه توضيحي منطقي در اين زمينه نداشته باشد، از باشگاه الاهلي امارات به دليل استفاده بدون مجوز از علي کريمي شکايت خواهد کرد.
 اين در حالي است که سايت باشگاه استيل آذين در خبري مدعي شده بود علي کريمي با اجازه علي پروين رئيس سازمان فوتبال باشگاه و پس از جلسه با حسين هدايتي مالک استيل آذين راهي امارات شده است خبري که اکنون از روي سايت باشگاه حذف شده است. حتي امروز از درخشش علي کريمي برابر آث ميلان بر روي سايت باشگاه اخباري منتشر نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 732
  • بازدید کلی : 33,677