loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 88 1389/10/12 نظرات (0)

سیدصالحی گفت: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و مشکلی برای بازی کردن ندارم. من در این مدت سختی‌های زیادی کشیده‌ام ولی خدا را شکر می‌کنم و همه چیز را به حساب حکمت می‌گذارم

.

 

مهدی سیدصالحی مهاجم بلندقامت استقلال در تمرین روز جمعه غایب بود و گویا قرار است بازیکنانی که غیبت آنها غیرموجه بوده است توسط باشگاه جریمه شوند. سیدصالحی در خصوص این موضوع می‌گوید:« من قبل از غیبتم با آقای پورحیدری تماس گرفتم و این موضوع را به او اطلاع دادم و عدم حضورم در تمرینات موجه بود.»

او ادامه می‌دهد:«‌ در تعطیلی تمرینات من به کلینیک باشگاه می‌رفتم و کار با وزنه انجام می‌دادم، در ضمن بعدازظهرها هم کار با توپ می‌کردم. در تماسی که با آقای پورحیدری داشتم خواستم که جمعه استراحت کنم و این موضوع هماهنگ شده بود.»

سیدصالحی در مورد شرایط فعلی خودش خاطرنشان می‌کند:« خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و مشکلی برای بازی کردن ندارم. من در این مدت سختی‌های زیادی کشیده‌ام ولی خدا را شکر می‌کنم و همه چیز را به حساب حکمت می‌گذارم. امیدوارم برای استقلال بازیکن مثمرثمری باشم.»

سیدصالحی در مورد این موضوع که فقط یک بازیکن از استقلال در تیم ملی حضور دارد تأکید می‌کند:« تیم ما جزو بالانشین‌های جدول است ولی این مسائل به تصمیم سرمربی تیم ملی برمی‌گردد و او در انتخاب بازیکنان اختیار تام دارد.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 726
  • بازدید کلی : 33,671