loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 96 1389/10/12 نظرات (0)

بازیکن سابق مس و استقلال تهران که به تازگی خبر پیوستن او به پاس همدان منتشر شده در این خصوص گفت: من احساس می کنم که می توانم به این تیم کمک کنم. یاوری استاد من است و با شناختی که از من داشتند،‌ خواهان آمدن من شد.

بازیکن سابق مس کرمان و استقلال تهران که به تازگی خبر پیوستن او به پاس همدان منتشر شده در این خصوص گفت: من احساس می کنم که می توانم به این تیم کمک کنم. یاوری استاد من است و با شناختی که از من داشتند،‌ خواهان آمدن من شد.

علی سامره افزود: «من بازیکن آزاد هستم و در لیگ دهم در هیچ تیمی بازی نکردم دلیل خاصی هم برای آمدن به پاس همدان ندارم. مذاکره مسئولان تیم پاس با من جدی شد و من احساس می کنم که می توانم به این تیم کمک کنم. یاوری استاد من است و با شناختی که از من داشتند،‌ خواهان آمدن من شد.»

 وی در پایان در مورد تیم ملی ایران گفت:«من مثل همه مردم ایران آرزوی موفقیت تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا را دارم اصلاً در این بازی ها نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت زیرا همه تیم ها با آمادگی کامل به میدان می آیند.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 761
  • بازدید کلی : 33,706