loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 141 1389/10/12 نظرات (0)

تيم فوتبال سايپا در تعطيلات ليگ برتر، به منظور آماده سازي هرچه بيشتر يک دوره اردوي آماده سازي را از 24 دي ماه در جزيره کيش برگزار مي‌کند.

به نقل از روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا، طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته، نارنجي پوشان سايپا به منظور تمرين و آماده سازي هرچه بيشتر از 24 دي به مدت يک هفته در جزيره کيش اردو مي زنند و طي اين مدت تمرينات منسجم را در برنامه خواهند داشت.


 اين گزارش حاکي است، شاگردان محمد مايلي کهن در هتل داريوش جزيره کيش اقامت خواهند داشت و تمرينات خود را در مجموعه ورزشي المپيک کيش پيگيري خواهند کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 758
  • بازدید کلی : 33,703