loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 150 1389/10/14 نظرات (0)

تيم فوتبال راه‌آهن عصر روز جمعه 17 دي‌ماه به منظور برپايي اردويي 8 روزه عازم امارات خواهد شد.

دور جديد تمرينات تيم راه‌آهن بر اساس برنامه‌ريزي کادر فني از چهارشنبه هشتم دي ماه آغاز شد و شاگردان مهدي تارتار طبق برنامه از پيش تعيين شده روزي دو نوبت در ورزشگاه راه‌آهن (اکباتان) تمرين کرده و ضمن استقرار در کمپ اختصاصي باشگاه، از امکاناتي مثل سالن بدنسازي، سونا، استخر و ... استفاده کردند و قرار است عصر روز چهارشنبه نيز در يک ديدار تدارکاتي به ميدان بروند.
اعضاي تيم راه‌آهن جمعه 17 دي عازم امارات خواهند شد و طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، عصر روز بيستم دي به مصاف يک تيم آماتور رفته و روز 23 دي ماه مقابل يک تيم ليگ برتري امارات بازي خواهند کرد.
مهدي تارتار در اردوي 8 روزه امارات 7 جلسه تمرين در زمين چمن، دو بازي دوستانه، دو جلسه تمرين بدنسازي و دو نوبت استفاده از استخر و سونا در برنامه‌هاي خود گنجانده است.
تيم راه‌آهن در اين اردو فقط ابوذر رحيمي را به خاطر حضور در اردوي تيم ملي بزرگسالان در اختيار نخواهد داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 637
  • بازدید کلی : 33,582