loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 127 1389/09/19 نظرات (0)

آغاز نیم فصل دوم با باخت پیروزی و برد استیل آذین آغاز شد.

در اولین روز هفته هجدهم این نتایج بدست آمد:

نفت تهران۰-۰ملوان

ديدار تيم‌هاي نفت تهران و ملوان بندرانزلي  که در ورزشگاه تختي تهران برگزار شد با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
قضاوت اين ديدار برعهده ايرج ساعدي بود. وي به محسن مسلمان و پژمان نوري از ملوان کارت زرد نشان داد.

سپاهان۲-۲راه آهن

در ديگر بازي  سپاهان و راه‌آهن شهرري در اصفهان برابر هم قرار گرفتند که شاگردان تارتار در دقيقه 16 با گل امين متوسل‌زاده از حريف خود پيش افتادند و نيمه اول را با برتري به رختکن رفتند اما در نيمه دوم شاگردان امير قلعه‌نويي در دقيقه 50 توسط جلال حسيني توانستند بازي را به تساوي بکشانند. اين پايان کار نبود و بار ديگر بهادر عبدي در دقيقه 70 از روي نقطه پنالتي گل دوم راه‌آهن را به ثمر رساند ولي سپاهان اجازه نداد اين خوشحالي زياد دوام داشته باشد و در دقيقه 73 توسط محسن بنگر، مدافع خود بازي را بار ديگر به تساوي کشاند و بازي با تساوي 2 بر 2 خاتمه يافت.
البرز حاجي‌پور، داور مسابقه به حسين کوشکي بازيکن راه‌آهن کارت زرد نشان داد. وي اميد ابراهيمي از سپاهان را در دقيقه 70 از زمين بازي اخراج کرد.
استیل آذین۲-۱فولاد خوزستان

استيل‌آذين و فولاد خوزستان در ورزشگاه دستگردي برابر هم صف‌آرايي کردند که در اين مسابقه استيل‌آذين با گلزني سياوش اکبر‌پور در دقايق 34 و 65 از روي نقطه پنالتي، در مقابل تک گل فولاد که توسط باکاري دياکيته در دقيقه 70 به ثمر رسيد، با نتيجه 2 بر يک به برتري دست يافت. استيل‌آذين با اين پيروزي توانست اولين 3 امتيازي اين فصل را با علي پروين، رئيس سازمان اين باشگاه و محمد خاکپور، سرمربي خود جشن بگيرد.
قضاوت اين ديدار برعهده عليرضا فغاني بود. وي به مهرداد جماعتي، جابا مجيري، رضا نوروزي، سيامک سرلک از فولاد خوزستان و امير شاپورزاده از استيل‌آذين کارت زرد نشان داد و در دقيقه 65 رضا معقولي از فولاد را با کارت قرمز جريمه و از زمين بازي اخراج کرد.

حسین صفری بازدید : 153 1389/09/19 نظرات (0)

سلام.

با عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم از شما عذر خواهی میکنم به خاطر اینکه مدتی نتواستم در وبلاگم چیزی بگذارم،اما از امروز مطالبم رو شروع میکنم.

حسین صفری بازدید : 187 1389/08/21 نظرات (0)

در هفته پانزدهم لیگ برتر ایران این نتایج بدست آمد

صبای قم۰-۰تراکتور سازی

دو تيم در نيمه اول بازي سردي را به نمايش گذاشتند و نتوانستند روي دروازه‌ها موقعيت خطرناکي ايجاد کنند و در پايان 45 دقيقه اول به نتيجه تساوي بدون گل رضايت دادند.

شاگردان عبدالله ويسي در نيمه دوم توانستند چندين موقعيت روي دروازه تراکتورسازي خلق کنند، اما موفق نشدند به گل دست يابند تا اين مربي در اولين تجربه خود در صبا با نتيجه تساوي بدون گل متوقف شود.
قضاوت اين ديدار برعهده يدالله جهانبازي بود. وي به آندرانيک تيموريان و هادي اصغري از تراکتورسازي و ابوالفضل حاجي‌زاده از صبا کارت زرد نشان داد.
استیل آذین ۰-۰ملوان

علي پروين که به تازگي رئيس سازمان باشگاه و مسئول فني استيل‌آذين شده نيز نتوانست به روند تساوي‌ها و شکست‌هاي اين تيم پايان دهد. پروين از جايگاه ويژه بازي را تماشا کرد و روي نيمکت حضور نداشت.
قضاوت اين بازي برعهده سيدمهدي سيدعلي بود. وي در دقايق پاياني به حسين ابراهيمي در نيمکت ذخيره ملوان کارت زرد دوم را نشان داد و وي را از زمين اخراج کرد.

و اما..............

دیدار مس-پیروزی مانند دو دیدار قبلی بدون گل نبود و این نتیجه بدست آمد:

مس کرمان۱ـ۰پیروزی

نبي الله باقري‌ها در دقيقه 2 براي مس گلزني کرد تا مس يک بر صفر در اين ديدار به پيروزي برسد. مس 12 هفته است که در ليگ برتر شکست نخورده است.

هدايت ممبيني داور مسابقه به حسين بادامکي، هادي نوروزي، محمد نوري و عليرضا محمد از پرسپوليس و قاسم دهنوي، مصطفي سيفي و فرهاد سالاري و فراز فاطمي از مس کرمان کارت زرد نشان داد.
عليرضا نورمحمدي مدافع پرسپوليس در دقيقه 53 با دريافت کارت قرمز از ميدان اخراج شد.
ساکت الهامي مربي تيم مس هم در دقيقه 78 از سوي داور از روي نيمکت مس اخراج شد.

اما جمعه ۲۱/۸/۸۹ ادامه بازی ها انجام میشود که عبارتند از:

پیکان-سایپا۱۵:۰۰

نفت تهران-راه آهن۱۵:۰۰

شهرداری تبریزـ پاس همدان۱۵:۰۰

استقلال-شاهین۱۷:۳۰

ضمن اینکه بازی فولاد-ذوب آهن به علت حضور تیم اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا یکشنبه ۳۰ آبان از ساعت ۱۵:۳۰ انجام میشود.

همچنین بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان به علت حضور بازیکنان زیادی از سپاهان در تیم ملی امید به تعویق افتاد.

 

حسین صفری بازدید : 179 1389/08/18 نظرات (0)

مظلومي: دينم را به استقلال ادا كنم، مي‌روم

سرمربي استقلال گفت: ديني دارم که وقتي آن را ادا کردم از استقلال مي‌روم.


   پرويز مظلومي پس از پايان تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره شرايط استقلال گفت: شرايط خوبي داريم و خود را براي کسب سه امتياز مقابل شاهين بوشهر آماده مي‌کنيم. شاهين تيم خوبي است. بازي سختي خواهيم داشت اما مصمم هستيم نهايت استفاده را از بازي خانگي ببريم.
وي درباره مصدومان استقلال عنوان کرد: جباري و يوسفي قطعا به اين بازي نمي‌رسند اما فرهاد مجيدي با تيم تمرين کرده است. آرش برهاني نيز از فردا پا به توپ مي‌شود و بايد ببينم وضعيتش به چه صورت است.

حسین صفری بازدید : 208 1389/08/18 نظرات (0)

تساوي سپاهان و النصر در ديدار دوستانه

تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دومين ديدار دوستانه خود در اردوي امارات امروز در ورزشگاه آل مکتوم برابر النصر امارات به تساوي دست يافت.


اين ديدار که از ساعت 16 و 15 دقيقه برگزار شد، در پايان 90 دقيقه با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد. ابراهيم توره در دقيقه 26 براي سپاهان و ليما در دقيقه 52 براي النصر گلزني کردند.

* هادي عقيلي ، محرم نويد کيا و فابيو جانواريو در اين ديدار به ميدان نرفتند.

* تيم النصر امارات با همه بازيکنان اصلي و خارجي خود در اين ديدار حاضر شد .

* حدود 500 تماشاگر عرب از اين ديدار استقبال کردند.

* همه مقامات و مديران ارشد باشگاه النصر امارات به همراه خانواده‌هاي خود در ورزشگاه آل مکتوم براي تماشاي اين ديدار حاضر شده بودند.

* بارود سرمربي تيم النصر است که هدايت تيم ملي نوجوانان امارات را نيز بر عهده دارد.

* تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که به دليل حضور بازيکنان خود در بازي هاي آسيايي گوانگ‌جو ديدارهايش در ليگ برتر ايران تعطيل شده، اردوي يک هفته‌اي خود را در امارات برپا کرده است.

* سپاهاني‌ها در اين اردو در باشگاه ايرانيان دبي مستقر شده‌اند و جمعه 21 آبان ماه امارات را به مقصد ايران ترک مي کنند.

* شاگردان امير قلعه نويي در اولين ديدار تدارکاتي خود در اين اردو موفق شده بودند با نتيجه 4 بر2 الاهلي امارات را مغلوب کنند.

حسین صفری بازدید : 223 1389/08/18 نظرات (0)


فوتبال بازيهاي آسيايي گوانگجو

اميدهاي ايران براي صعود با بحرين مي‌جنگند

تيم فوتبال اميد کشورمان درحالي فردا دومين ديدار خود را در مسابقات فوتبال بازي‌هاي آسيايي گوانگجو مقابل بحرين برگزار خواهد کرد که پيروزي در اين ديدار صعود تيم کشورمان را به مرحله دوم اين مسابقات قطعي خواهد کرد.


  تیم امید کشورمان پس از پیروزی قاطع 4 بر یک در دیدار نخست مقابل ترکمنستان  چهارشنبه و از ساعت 14:30 در ورزشگاه "تاون مین" شهر گوانگجو چین دومین دیدار خود را در گروه B مرحله مقدماتی مقابل تیم بحرین برگزار خواهد کرد.

تیم بحرین که با شکست سنگین 3 بریک مقابل ویتنام گام به دیدار با ایران می گذارد، برای باقی ماندن در جدول و فرار از خطر حذف نهایت تلاش خود را برای کسب امتیاز در این دیدار به کار خواهد گرفت و چنین انگیزه‌ای در اردوگاه رقیب می طلبد تا بازیکنان امید با هوشیاری و فوتبالی سنجیده و منطقی برای پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار تلاش کنند.

تیم امید که به اذعان مربیان خود به دلیل در اختیار نداشتن تمامی نفرات در تمرینات پیش از اعزام هنوز با هماهنگی کامل و شرایط تیمی لازم فاصله دارد در دیدار با ترکمنستان هرچه از زمان بازی گذشت به شکل تیمی بهتری رسید بطوری که در دقایق پایانی با ارائه فوتبالی هماهنگ و رو به جلو حریف را به شکست واداشت.

کادرفنی تیم امید قطعا نتیجه دیدار با ترکمنستان را ملاک قضاوت و ارزیابی خود از شرایط تیمی مورد نظر خود از تیم امید قرار نخواهند داد، چرا که هنوز مشکلات بسیاری در خط دفاع و حمله تیم امید وجود دارد و آنها امیدوارند این مشکلات در روند مسابقات بهبود یابد و تیم امید به انسجام و هماهنگی لازم برای دیدارهای سخت نزدیک شود.

 

از سوی دیگر آنچه از نتیجه دیدار ویتنام - بحرین در دیدار نخست دو تیم برمی آید، دومین حریف ایران در بازی‌های آسیایی نباید تیمی قوی‌تر از ترکمنستان باشد و تیم امید بحرین با سابقه‌ای که از فوتبال گروهی و بازی تیمی این کشور سراغ داریم، فاصله زیادی دارد و ویتنام با تحمیل شکست 3 بر صفر به بحرین در واقع نتیجه‌ای دور از انتظار را رقم زد.

البته با این پیش شرط که دیگرحریف آسانی وجود ندارد و هیچ تیمی نمی تواند خود را در حاشیه امنیت بداند، باید به بحرین با وجود شکست در دیدار نخست به چشم حریفی قابل احترام نگریست که قطعا برای فرار از خطر حذف شدن در مرحله مقدماتی تمام تلاش و توان خود را برای پیروزی مقابل ایران به کار خواهد گرفت.

علاوه بر این نباید از کنار حساسیت‌های همیشگی فوتبال ایران و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هم به سادگی گذشت و فراموش نکرد که تیم‌های عربی همواره و در هر تورنمنتی با انگیزه‌های متفاوتی مقابل تیم‌های ایرانی صف‌آرایی می کنند.

فوتبال ایران سابقه ناکامی‌های سختی را برابر تیم‌های عربی در حافظه تاریخی خود دارد و بارها در شرایطی که برتری‌های محسوسی نسبت به این تیم‌ها داشته‌ایم به واسطه ساده انگاری و ضعیف دانستن حریف در نهایت نتوانسته‌ایم به نتایج مورد نظر دست یابیم .

چنین شرایطی مسئولیت کادرفنی تیم امید را دوچندان می کند تا به خوبی وضعیت حریف و حساسیت‌های این مسابقه را برای بازیکنان امید تبیین کنند و تیم را از نظر روحی و روانی برای یک مسابقه سنگین و نزدیک آماده نمایند.

هرچند برد پرگل مقابل ترکمنستان آنهم در نخستین دیدار بازی‌های آسیایی بازیکنان امید را در شرایط روحی بالایی قرار داده و آنها را برای ادامه حضور در تورنمنت بازی‌های آسیا باانگیزه‌تر کرده است اما این برد نباید به غرور بازیکنان امید منجر شود نکته‌ای که کادر فنی نیز بر آن اذعان داشتند و اعتراف کردند که امیدها راه سخت و طولانی تا رسیدن به دیدار فینال در پیش دارند.

با این شرایط به نظر می رسد با توجه به حساسیت امتیازی دومین دیدار تیم امید در بازی‌های آسیایی کادرفنی تیم را حداقل در نیمه اول دیدار با بحرین با کمترین تغییرات روانه میدان کنند اما درصورتیکه روند مسابقه با نتیجه گیری تیم کشورمان همراه باشد قطعا نفرات ذخیره به ویژه به جای نفرات بزرگسال در ترکیب تیم امید قرار خواهند گرفت تا تمام بازیکنان برای این مسابقات محک جدی بخورند.

تیم امید با توجه به در اختیار نداشتن نفرات کامل خود در اردوهای آماده سازی ناگزیر است از فرصت بازی‌های مقدماتی برای ساختن تیمی که اندیشه فتح پنجمین جام قهرمانی بازیهای آسیایی را در سر می‌پروراند، استفاده کند. این هدف مقابل تیم‌های ترکمنستان، بحرین و ویتنام و حتی حریفان مراحل یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی قابل دستیابی است.
 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 621
  • بازدید کلی : 33,566