loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 124 1389/09/19 نظرات (0)

اما در مهم ترین بازی دیروز این نتیجه بدست آمد:

تراکتور سازی۱-۰پیروزی

این بازی که برای تماشای آن ورزشگاه یادگار امام (ره) مملو از تماشاگر شده بود، در پایان به شکست یک برصفر تیم پرسپولیس انجامید.

پرسپولیس در مصاف با تراکتورسازی بازهم همان تیم سردرگم و بی برنامه هفته‌های گذشته بود و فقط تا پیش از گل دقیقه 27 کرار جاسم که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، خوب بازی کرد. پس از این گل تیم دایی بازهم روی به نمایشی احساسی آورد و درست همانطور بازی کرد که تیم میزبان می خواست. حتی 10 نفره شدن تیم تراکتورسازی و فرصت 27 دقیقه‌ای پرسپولیسی‌ها برای تغییر نتیجه به آنها کمک نکرد که گل مساوی را به ثمر برسانند و در پایان با نتیجه یک برصفر شکست خوردند.

پرسپولیس هفتمین شکست خود در فصل جاری که چهارمین شکست پی در پی آنها بود را متحمل شد. با این شکست طلسم 17 سال بدون باخت بودن پرسپولیس مقابل تراکتورسازی شکسته شد و شاگردان فراز کمالوند با 28 امتیاز جای سرخپوشان تهرانی را در رده پنجم جدول گرفتند.

قضاوت دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز - پرسپولیس تهران برعهده خداداد افشاریان بود. او در این بازی به مجتبی شیری، حسین بادامکی و امیرحسین فشنگچی از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد و در دقیقه 64 جاسم کرار مهاجم عراقی تراکتورسازان را از زمین اخراج کرد.

 علی دایی(سرمربی پیروزی):

از تک تک بازيکنانم ممنونم و دست آنها را مي بوسم. برخلاف جريان بازي باختيم. در هر دو نيمه بهتر از تراکتورسازي بوديم و فکر مي کنم به غير از يک شوت که نصيب آنها شد موقعيت مناسبي به دست نياوردند.
دايي در پاسخ به خبرنگاري که از تاثير داوري بر نتيجه اين بازي سوال کرد، گفت: من درباره داوري حرفي نمي زنم و قضاوت درباره آن را بر عهده مردم مي گذارم. از برنامه هاي ورزشي مي خواهم صحنه هاي پنالتي اين بازي و وقت هاي تلف شده را به دقت بررسي کنند تا کارشناسان درباره آن نظر دهند اما داوري که در بازي برابر ملوان در تهران در مقابل تماشاگران دو پنالتي مسلم را براي ما نگرفت چطور ممکن است در زمين تراکتورسازي براي ما پنالتي بگيرد؟ محمد نصرتي در اين بازي بايد اخراج مي شد اما حتي کارت هم نگرفت. اعلام وقت هاي تلف شده هم عجيب ترين بخش ماجرا بود. من متوجه نشدم چرا با اين همه وقت تلف شده تنها 5 دقيقه اعلام شد.

فراز کمالوند(سرمربی تراکتور سازی):

پرسپوليس تمام بازيکنان اصلي خود را در اختيار داشت و ما با شناخت کافي از مشکلات اين تيم موفق شديم به هدف خود برسيم. دايي ايرادهاي پرسپوليس را مي‌داند و فکر مي‌کنم در هفته‌هاي آينده آنها را برطرف خواهد کرد.
سرمربي تراکتورسازي تبريز در خصوص نيمکت‌نشيني تيموريان اظهار داشت: چون دوست داشتم در اين بازي برنده باشيم از ابتدا 2 هافبک نفوذي در زمين گذاشتم و پس از برتري و براي حفظ نتيجه آندرانيک را وارد زمين کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 729
  • بازدید کلی : 33,674