loading...
آبادان و ایران

حسین صفری بازدید : 179 1389/08/18 نظرات (0)

مظلومي: دينم را به استقلال ادا كنم، مي‌روم

سرمربي استقلال گفت: ديني دارم که وقتي آن را ادا کردم از استقلال مي‌روم.


   پرويز مظلومي پس از پايان تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره شرايط استقلال گفت: شرايط خوبي داريم و خود را براي کسب سه امتياز مقابل شاهين بوشهر آماده مي‌کنيم. شاهين تيم خوبي است. بازي سختي خواهيم داشت اما مصمم هستيم نهايت استفاده را از بازي خانگي ببريم.
وي درباره مصدومان استقلال عنوان کرد: جباري و يوسفي قطعا به اين بازي نمي‌رسند اما فرهاد مجيدي با تيم تمرين کرده است. آرش برهاني نيز از فردا پا به توپ مي‌شود و بايد ببينم وضعيتش به چه صورت است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 631
  • بازدید کلی : 33,576