loading...
آبادان و ایران
حسین صفری بازدید : 132 1389/09/25 نظرات (0)

ایمان مبعلی بازیکن استقلال تهران که در دیدار مقابل شهرداری تبریز روز 20 آذرماه  به داور مسابقه توهین کرده به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم  مربوطه و حضور در مسابقات رسمی و پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال محکوم شد. بدین ترتیب مبعلی که در این بازی کارت قرمز گرفته و بازی با فولاد را از دست داده بود،  در بازی با ذوب آهن نیز نمی تواند استقلال را همراهی کند. 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من حسین صفری هستم.علت گذاشتن نام آبادان به خاطر این است که من آبادانی هستم و علت گذاشتن نام ایران این است که در این وبلاگ مطالب فوتبال ایران را برای شما شرح میدهیم.شما هم با نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود من را در این امر یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 743
  • بازدید کلی : 33,688